Alla inlägg den 26 juli 2019

Av Natascha Lindberg - 26 juli 2019 12:00


..det är ju ingen vanlig dag för det är Eddies födelsedag -Hurra Hurra Hurra!

Idag fyller familjens lilla yrväder 4år … än en gång -hur fort går inte tiden!?


  

Hela hans dag var fantastisk, han älskade varje sekund av den. Frukost på sängen, presenterna, uppvaktningen från dom han tycker om. Man verkligen såg den där äkta, genuina lyckliga blicken! En sån där lycklig blick som bara ett barn ge -den är enastående och ärlig! 


Trots att det inte vart så som jag ville med Eddies förlossning så kan jag ändå känna att den var jättebra! Vi fick i förväg veta ett datum och kunde därefter planera med barnvakt för dom andra. Vi kunde redan 2 hel vecka innan förbereda oss på det hela. Min förlossning med Eddie gick ganska precis likadant till som med mina andra 2. Vi vart igångsatta, det tog tid tills det starta, när det väl starta fick jag jättestarka och täta värkar som höll i alldeles för länge och sen, tillslut kom han! Jag älskade varje minut av det i efterhand -det är det bästa jag har gjort! Det är en mäktig och obeskrivlig stund då man föder barn -olikt allt annat som du tror och vet. Ni som vet ni vet! 

 

Grattis vår älskade unge. Du är allt och lite till, du är något alldeles extra. Du är familjens boss och vi alla älskar dig obeskrivligt mycket!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards