Alla inlägg den 18 oktober 2019

Av Natascha Lindberg - 18 oktober 2019 20:30


Just precis hemkommen ifrån en välbehövd massage. Jag har hunnit hoppa ner i mina mjukisar och kokat mig en kopp te -äntligen är det fredag och helg!


Ikväll är mammas Eddie hos sin näst bästa människa - sin farmor. Det är ett skönt avbrott för oss båda. Istället ska vi lägga vår tid på bara lille-John och Theo som äntligen har kommit hem ifrån sin resa. Det känns som om han haft en längre semester än den vi hade? Är det för att man har saknat eller går tiden alltid fortare för en själv än andra?

 

Det har vart en riktig sjukstuga här hemma i veckan. Mån-ons var Eddie och John sjuka och därefter gick det över till Jonas -ni vet, mansförkylning! Kanske är det just därför som jag har upplevt att den här veckan har gått extremt långsamt? Fast än det inte är jag som har vart sjuk så har jag haft känslan som instängd -man har liksom velat gjort nått!

Därför är det lite skönt att få åka iväg till Falun imorgon och stötta killarna i sin hockeymatch -trots att bilen bör rulla neröver ca. 07:30

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards