Alla inlägg den 21 oktober 2019

Av Natascha Lindberg - 21 oktober 2019 20:15


Som jag lovade er -här kommer mina mått:

Skämskudde fram!


Vikt: 82kg

Mage: 81cm på smalaste delen 

          94cm rakt över naveln

Rumpa: 106cm

Lår: 62,5cm

Arm: 32cm

 

Dagens pass: Ben och Rumpa som jag pga halsont inte kunde genomföra till slut!

 

Jag har också fått hjälp med mina före bilder och tänkte dela det vid slutet!

 

Av Natascha Lindberg - 21 oktober 2019 08:21


V.43 -1 vecka kvar tills barnen får höstlov. 

Vet ni jag blir galen när jag frågar en vuxen ang ett visst datum och hen svarar mig med en fråga "vilken vecka är det?" Inte vet väl jag!! Men jag har helt klart på att höstlovet alltid är v.44(?) Vi tänkte då ta dom stora till Borlänge och roa oss med Prison Island och därefter käka på typ O´learys eller nått. Vi ska bara få in det i Theos redan fullproppade schema! 


Dag 1:

Igår drog jag igång med träningen. Efter ett lång ostrukturerat träningsschema ska jag nu börja om från början. Förutom det ska jag nu helt dra ner på sockret som har vart min vän alldeles för länge nu. Det har gått så långt att jag fått sockerfall dagtid! Jag vågar knappt skriva det men vågen visar 82kg -det är en ökning med +8kg sen i aug. Jag har extremt lätt att gå upp om jag inte regelbundet tränar -vilket jag inte har gjort mer än ett par gg under dessa 2 månader. Jag ska ta tag i det hela och uppdatera ärligt! +8kg på 2 månader. Man skulle kunna tro att jag ätit ett barn!? Jag får vara tacksam över att kilon verkar ha jämnfördelats rättvist över min långa kroppen.

För att göra det hela lite mer intressant ska jag senare idag uppdatera med kroppsmåtten. På så vis får ni hela bilden och kan följa mig på ett ärligt vis.

 

Gårdagens pass: Cardio 40min + Axlar

 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards