Alla inlägg den 12 november 2019

Av Natascha Lindberg - 12 november 2019 12:44


Idag vaknade Eddie med huvudvärk och kändes en aning varm -dock ingen feber. I förebyggande syfte tänker jag att han får vara hemma och vila! Något han för en gång skull har tagit på allvar och verkligen legat och vilat i soffan bredvid sin trötta mamma! 

 

  

Vi har sen 6-8 v tillbaka pratat om att boka en weekendhelg i Stockholm för oss och Eddie. Tanken är att åka och se Bamses show, bo på hotell och äta gott. Jonas, människans optimist har under alla dessa veckor sagt "vi bokar sen, vi bokar ikväll, det är ingen brådska!" fick sig en lagom "käftsmäll" när vi igår skulle boka och hotellet som vi har tittat på var helt fullbokat, också ett annat och ett annat! Visst kunde jag ha gjort det på egen hand men eftersom vi båda två ska bo där ville jag att han skulle vara med och tycka till!


Istället vart det en panik-bokning sent igår -till 2 olika hotell! Det blir nog jättebra ändå! Jag ser fram emot lite egentid med mini och hans pappa. Hotellövernattning, restaurang och hotellfrukost. Det hela får bli lite av Eddies julklapp. John som skulle kunna byta bort sin lillebror mot en liten chokladbit är helt överlycklig som får stanna hemma och ha en helhelg med sin farmor. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards