Alla inlägg den 21 november 2019

Av Natascha Lindberg - 21 november 2019 16:30


God eftermiddag!


Jag har vart lite dålig på att uppdatera ang min träning -men tro mig, jag tränar!


Som jag skrev i ett annat inlägg har min man vart dålig till och från i över 3v -jag tror att det nu är min tur. För ett par dagar sen kände jag ett tryck mot mitt öra, inifrån. Min första tanke var öroninflammation men eftersom det inte gör ont när man trycker utanpå känns inte det troligt!? Om man läser symptomer för halsfluss är öronvärk en av dom(?). Jag har under dagen känt att värken har blivit värre -om det sen är psykiskt eller inte..(?) det återstår att se.

 

Gårdagens pass då. ATC -Par Wod. Jag älskar det passet -jag bokar in mig 1 hel vecka i förväg eftersom jag vet att platserna oftast 20st tar slut på nolltid! Jag låter ingen vardag i världen påverka min onsdag eftermiddag -jag ska dit.. punk! Igår.. ja då dog jag en smula! Efter 30min intensiv träning snurrade huvudet till, jag började må illa och min träningspolare påpekade mitt vita lakanvita ansikte. Jag har nog aldrig blivit så dålig. Om det sen var passet eller min fysiska hälsan som spökade är oklart -det tog flera timmar att återhämta sig och jag är fortfarande inte helt 100 idag.

 

Idag är jag lite splittrad på tanken ifall jag ska träna eller vila? Kanske ska jag åka dit och testa mig fram lite försiktigt -kanske borde jag vara hemma och ta det lugnt? Fast jag får ju så himla dåligt samvete när jag stannar hemma... gaaah! Det känns som en ond cirkel när ena sjukdomen avlöser den andra.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards