Alla inlägg den 22 november 2019

Av Natascha Lindberg - 22 november 2019 12:00


Goddag!

Ännu en trist och grå vad som borde vara en vinterdag -men vi är glada att det äntligen är fredag(?)


Som alltid är våra helger fullplanerade och intensiva. Imorgon har Theo som varje helg match och som alltid blir det Jonas som åker. Kanske tänker ni att jag verkar oengagerad i min sons nyfunna intresse..(?) men faktum är det att Theo till stor del föredrar att Jonas följer med -helst vill han ju såklart att vi båda följer men det är inte alltid det går med tanken på restiden samt "dötiden" i hallen i kombinationen med småttingarna. Varför han föredrar Jonas det vet jag faktiskt inte, han säger att det har med mitt morgonhumör att göra men det är ju inte alltid som matcherna är tidigt på morgonen?! Det har bara alltid varit så, även då han spelade innebandy. Jag tror det hela handlar om tid tillsammans -Theo uppskattar Jonas.

 

Själv planerar jag att julshoppa lite och ta en fika med Eddie och hans extra "mormor"  Jag har också tänkt att färdigställa barnens julkalender -det är ju trots allt bara 1v kvar till första advent och vi är ju inte ens hemma då. Jag tror våra stora kommer uppskatta att även dom i år får en varsin kalender. Dom låtsas att dom inte bryr sig, att det inte är en stor grej men jag är helt övertygad om att även dom kommer älska hela den här adventskalender som jag har pysslat ihop -jag vet att jag skulle älska det!

 

Söndagen..

Ni har väl inte missat att det är Nusnäs Julmarknad på söndag, 11-16!

Som alltid kommer jag att arbeta och jag hoppas att butiken är full av köpglada människor under hela dagen -det är ju så mysigt att träffa alla dom som man annars inte ser.. fast dom bor i närheten. Det är märkligt hur en sånt här litet evenemang kan samla människor till ett och samma ställe..Hur som helst -Välkommen!

 

Ha nu en trevlig fredag!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards