Alla inlägg den 27 november 2019

Av Natascha Lindberg - 27 november 2019 09:55


ÄlskarT att vakna till vit backe -äntligen lite vinter och framförallt julkänsla! Barnen är helt övertygade om att det är deras nisse-tomte Stig som ordnat med snön

-vem är jag att ta deras magi ifrån dom?

Det är genast så mycket mer ljusare ute -kroppen har längtat efter det! Idag känner jag mig mer alert än på länge -synd att Johns vab kom just idag och istället för där ute.. får vi vara här inne! Eddie som annars gärna är hemma om han få ville idag till varje pris åka till dagis för att kunna vara ute och åka madrass med kompisarna -vem hade inte? Jag hoppas innerligt att vi får ha kvar vintern, snön och myset -gärna i samma temperatur som idag!


Det är definitivt mycket enklare att vabba John än Eddie. Han vet hur man är sjuk och det blir därför inte mycket spring eller påminnelse om att han måste ligga still -han gör det frivilligt. Det ger mig massor av tid att fixa med vardagssysslor -som tvätten. Det tar aldrig slut -någonsin. Det är som om tvättkorgen är som ett stort svart hål -eller är trollens hatt en bättre jämförelse -man drar ut och WOPS så har du i en kanin i öronen. 


   

Hade jag vart lite mer pysslig så hade jag lätt gjort dessa små granbollar och satt dom överallt -så enkel, så fin! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards