Alla inlägg den 29 november 2019

Av Natascha Lindberg - 29 november 2019 07:45


Godmorgon!

Trots att jag som alltid kom i säng alldeles för sen igår så känner jag mig oförskämt utvilad idag -det kan också vara excitement jag känner och därav adrenalinet pigg? Hur som helst är vi alla taggade för helgen!


Jag känner mig väldigt nöjd med att jag i år faktiskt har fått fram julpyntet i tid -åtminstone inte försent! Stakarna står i fönster.. som dessutom har blivit tvättade(!) julstjärnorna hänger uppe, nån tomte tittar fram och barnens adventskalender sitter uppe -sjukt nöjd med min prestation! Nu tar vi weekend och jag behöver inte känna stress över halvfärdiga grejer som måste fixas i panik sista dagen -underbart!


Någo(n)t annat som är underbart är min man. Igår kväll låste han in sig i tvättstugan, han var sådär konstigt hemlighetsfull -jag är ju inte dum så jag förstod ju att det var något till mig han pysslade med ...men det här hade jag definitivt inte räkna med!

 

 

Han har ordnat med adventskalender till mig -älskar!!


Tänk -idag, 10år senare och han kan fortfarande surprise me! Vi har inte ens hunnit komma iväg till Stockholm och jag längtar redan hem!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards