Alla inlägg den 2 december 2019

Av Natascha Lindberg - 2 december 2019 20:30


Som vi befarade -idag har jag vabbat en 39 graders, snorig och supertrött Eddie. 

Det var helt tyst inifrån hans rum mellan 20:00-23:00 -vi var då helt övertygade om att han haft tur den här gången och klarat sig ifrån sin krupp.. vi skulle inte ens ha tänkt tanken. Mellan 23:00-06:30 höll vad som så här i efterhand kan tolkas som en evighet kruppen i sig -sammanlagt fick vi ca 2h sömn, jag är dödstrött idag! Jag ser heller ingen förbättring i hans tillstånd och räknar med en minst lika sömnlös natt inatt.

 

Minns ni min överraskning som min man har ordnat till mig -min alldeles egna Stig. Igår fick jag äntligen öppna mitt första paket.

 

 

 

Ljus från Ester & Erik -jag dör för dessa ljus, dom är helt fantastiska.

Dessutom är dom självsläckande!

 

Då och då förbluffar han mig

-han känner mig så väl!

 

Nr.2 är en lunch-bag 

 

Den jag har just nu har hängt med i snart 2 år, den är rätt sliten och var inom kort tänkt att bytas ut. När jag sen skulle kasta den gamla inser jag att jag har glömt att plocka ut påsens innehåll från fredags och däri har ca 1 deciliter hallon läckt ut -hur komiskt?! Den hade med andra ord inte gått att rädda -hur passande?!

 

Hittills tycker jag det verkar som om han har ansträngt sig -han har ju ändå åkt ner på stan för att köpa ljusen till mig, dom går det inte att få tag på varsomhelst! Jag förväntar mig inget storslaget -hittills har han överträffat sig själv!

 

Av Natascha Lindberg - 2 december 2019 18:07


Då har nedräkningen börjat -idag öppnade barnen lucka nr 2.


 

 

 

Som idag innehöll en dumleklubba.

 

Ni kanske ser nu hur galgarna kommer in i bilden. 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards