Alla inlägg den 5 december 2019

Av Natascha Lindberg - 5 december 2019 18:00


Det var på tiden, håret i hans ansikte, det som hängde rakt in i hans ögon har retat mig till vannsinne den senaste tiden. Att jag skulle få klippa honom var helt otänktbart -han hade aldrig suttit still ..vi har testat! Jag mindes att det är torsdag och drop hos en av mina favorit frisörer -vi behövde inte ens vänta 1 min.

 

 

Mug shot på mini "criminal".

 

 

Min sockersöta unge.. vart ännu sötare!


   

Han var superduktig, inget jag bara säger..

-på riktigt! Han satt stilla, lyssnade, samtalede och skojade med frisörskan.. medan jag satt i väntkhörnan några meter bort och drack en kopp kaffe! 

 

 

Dagens 5 lucka var ett 6-pack med lypsyl original. Jag är beeeesatt av lypsyl och har ett liggandes i alla tänkbara lådor och rum som jag eventuellt skulle kunna vistas i -man kan aldrig veta när man behöver ett lypsyl! Trots att jag dom senaste åren har fått ett gäng med lypsyler så tycks dom alltid försvinna för mig?

  

Av Natascha Lindberg - 5 december 2019 12:44


Jag tror mig våga säga att vår Eddie är definitivt på bättringsvägar. Han hade en riktig febertopp inatt och yrade om oklara saker men vaknade som en helt ny pojke i morse. Han har orkat bygga lego och tjatat ihjäl mig med frågor långt innan lunchdags -ett beteende som vi inte har sett på flera dagar. Finns för och nackdelar med allt. Helt klart fördel när ens barn börjar tillfriskna!


Idag planerar jag att ta mig till gymmet. Jag var som alltid inbokad på Par-wod igår men fick inte bukt med min magsmärta som satt i precis hela dagen -ca 1h innan passet var jag tillslut tvungen att avboka. Jag minns vad en läkare en gång sa till Theo när han hade ont i magen, han sa "du har en fis på tvären" Helt rimligt med mina tanken på mina symtomer igår -dock inte korrekt.. I förrgår kokade jag ihop en ingefärsshot -kan definitivt ha varit den! Jag kan ha räknat fel på gram och fått i lite för mycket ingefära, så här i efterhand -helt klart förödande konsekvenser! Nog om mina "fisar" som btw aldrig kom!

 

Nu tänkte jag ta vara på det faktum att Eddie är helt feberfri, peppar peppar på med ytterkläderna och ut för att få i oss lite frisk luft -något han inte har fått på flera dagar! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards