Alla inlägg den 7 december 2019

Av Natascha Lindberg - 7 december 2019 23:00


Hej på er -nästan mitt i natten.

Jag har haft en sån grymt bra dag idag -från morgon till kväll! 


Trots att jag vart avbruten i min nattsömn som alltid så kände jag mig oförskämd pigg 08:30 i  morse. Vid 04 inatt väckte Theo upp mig trots att han egentligen försökte väcka Jonas förtvivlad över att han hade huvudvärk, kände sig varm och kall på samma gång. En temp senare får vi bekräftat -feber! Vilsen som man kan känna sig natt-tid försökte jag snabbt få fram nummer till Theos tränare, lagledare och skjutsen han 09 skulle åka med till Avesta för match idag.

 

Han var inte ensam i familjen om att drabbas av feber. Strax innan lunch fick vi veta att även vår äldsta hade drabbats av kallsvettningar under natten men har resten av dagen vart helt frisk -oklart vad det var för nått. 


  

Ikväll har jag fått upp vår jättefina julgran -jag älskar den. What not to love?! Imorgon ska barnen få klä granen som jag definitivt kommer att klä om senare med julgranspynt. Älskade ungar

-jag blir så lycklig att se vad julen gör mer er. Man ser er glädje och förväntan. 

Jag önskar att ni alltid hade känt så här!

 

 

Raknar Lotbrok har hittat sin plats -till min förvåning har han verkat helt ointresserad av den, pärlkedjan och ljusen i den. För hans skull hoppas jag det förblir så.


Imorgon är det 2 Advent. Här hemma ska barnen lyssna på julmusik och baka pepparkakor med sin moster -dom längtar! Jag känner helt klart av Christmas feeling nu!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards