Alla inlägg den 8 december 2019

Av Natascha Lindberg - 8 december 2019 12:32


Utanför en är det lite av ett snökaos och vi vet att det inom kort innebär en hel del skottning. 


Tänkte jag skulle smita in med ett kort inlägg innan jag drar till gymmet. Söndag och alla veckans måste ska fixas idag -alltså är tiden allt annat än på min sida.

 

 

Gårdagens adventslucka -ett presentkort på sushi. En bild du inte hittar i sökrutan på googel. Jag älskar han kreativitet. Han har alltså letat rätt på bild, gjort personligt meddelande och plastat in det. Det blir att lösa in det ikväll!


I dagen paket låg ett paket med kinder maxi

-jag som inte ens ska äta choklad. Skulle tro att eftersom han är den som älskar kinder kommer vara den som äter upp.

 

Jag funderar också på att byta bloggportal -till nouw. Försökte igår kväll att lägga ut ett inlägg via den men fick inte texten och bilderna att hamna så som jag ville. Är det så krångligt som det verkar eller har jag bara inte fattat det? Nästa nackdel är att jag tyvärr inte kan importera min blogg från bloggplatsen till nouw -känns lite tråkigt eftersom jag ändå har 3 år av bloggande här. Ni som bloggar på nouw -är det värt det?

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards