Direktlänk till inlägg 26 december 2019

God Jul!

Av Natascha Lindberg - 26 december 2019 17:19


Gokväll! Jag har vart rätt frånvarande här -stressen har haft sin påverkan. Är det bara jag som blir stressad kring jul? Det är samma lika varje år. Vardagen går i 120 från mitten av nov fram till att Kalle Anka visas i tv rutan och jag börjar smått kunna slappna av -dagen efter är jag helt slut, helt dränerad på energi! Det kan tar flera dagar innan jag känner för att umgås eller träffa folk. Det är inget jag kan styra över -det bara blir så tyvärr.


För att tillägga, korrektera eventuella missförstånd -vi har haft en helt fantastisk jul! Det mesta är helt klart värt det när man ser barnen öppna sina julklappar -ögonblicket då dom får något dom verkligen har önskat sig är oslagbar! Julen har vi spenderat här hemma hos oss med Jonas äldsta syster och familj samt min svärmor. 

 

 

 

 

 

Visst tycker jag om julen, förberedelserna med klapparna och julgranspyntet det enda pyntet

-jag älskar att se barnen öppna julklapparna, den bästa stunden med hela julen! Men jag kan tänka mig en helt annan jul, kanske utomlands, all inklusive och 35 grader i solen -det får bli när barnen är stora. Dom har faktiskt redan nu önskat om att få slippa julmaten och istället kanske bara äta tacos -så mycket godare dessutom! Snart, alldeles snart är vi där -just nu fortsätter jag gärna med stressen och allt det runt omkring. Det är nu dom är små

-det kommer dom inte alltid att vara. 


GOD JUL till er alla! 

 
 
Ingen bild

Jenny

26 december 2019 19:30

Vilka stiliga små killat killar😍

Natascha Lindberg

28 december 2019 19:07

fick muta med både det ena och andra för att få ta en bild :)

 
Ingen bild

MAMMA till 5

26 december 2019 21:23

Det är ju det bästa, när man får se ungarna öppna sina julklappar 😍 men jag håller med. Det är mycket stress för 1 dag som dessutom är kortare än alla andra😅

Natascha Lindberg

28 december 2019 19:06

Det är det absolut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards