Direktlänk till inlägg 1 januari 2020

Första dagen på nya året..

Av Natascha Lindberg - 1 januari 2020 13:18



Hej -hur mår alla idag?!

Jag har faktiskt inte kommit upp förrän precis nu. Jag har vaknat och somnat om säkert 100gg. Jag va inte dålig eller något sådant, jag hade bara så himla ont i magen. 


Idag tänkte jag faktiskt inte göra någonting -det kan vara rätt skönt med såna dagar. Det känns så onödigt att tuffa på i 100 dagen efter nyåret, det är lite som nystart idag och det känns som om man har all tid i världen för "måsten" se. All stress kring julmat, klappar och nyår har nu lagt sig och det kan vara skönt att just idag pusta ut och ladda om.



Det vart en lyckad kväll igår med några av våra vänner. Vi åt, skratta och spelade spel för att vid 12 slaget skåla in det nya året med varandra och våra barn. 


 

 

 

Jag brukar sällan lägga ut matbilder -får sällan till nån bra bil. Men min mans potatisgratäng som ni ser i den där lilla grytan är to die for! Grädde, lök, vitlök, lövtunna potatisskivor toppat med västerbottenost -ni hör väl?! 

 

Hur har ert nyår varit? 

 

 
 
Ingen bild

MAMMA till 5

1 januari 2020 16:08

Den där gratängen hade jag gärna velat haft recept på. Gott nytt år ❤️

 
Ingen bild

Camilla

1 januari 2020 19:21

Idag är villa trötta här hemma, vi har ätit pizza och slappat i soffan. God fortsättning

Natascha Lindberg

2 januari 2020 19:56

Tack desamma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards