Alla inlägg den 4 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 4 januari 2020 19:35


Gokväll på er! Sitter ni där i soffan och äter en skål med godis och annat gott ikväll? Eller har ni andra lördagstraditioner? Ikväll var det meningen att vi, tillsammans med småttingarna skulle hyra Bamse på Viaplay men barnen ville hellre se filmen tillsammans med moster -som precis hade åkt härifrån.. men som kom tillbaka för deras skull. 


Idag har jag haft en sån där superlång dag -eller känslan av det. Tvättmaskiner har gått sen tidigt men tvätthögarna har knappt krympt?! Det blir ju så när man är långledig och inte har en rullande vardag. Blir det så för er också? Jag har bäddat rent i småttingarnas sängar och försökt att organisera julkaoset som har skapats inne i deras rum. Egentligen har familjen städdag imorgon men jag klarade helt enkelt inte av röran längre.

 

  

Jag har också påbörjat kolla igenom årets kalender och fylla i alla viktiga KOM IHÅG datum. Vissa som är supertråkiga  och andra som jag definitivt ser fram och längtar efter -som ett sommarbröllop! Älskar´t! 


Har ni redan nu några inplanerade saker inför 2020 -kanske en resa?

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards