Alla inlägg den 6 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 6 januari 2020 16:03


 

Jag vill tipsa er om ett annat alternativ till pizza -något nyttigare.

Tortillabröd -jag har fullkorn 

Tomatpuré 

Salami

Oliver

Ost -jag brukar ha mozzarella.

Kryddor efter behag.

220 grader i ca 10-12min. 

 

Nyttigt behöver inte vara tråkigt eller mindre gott!

 


 

Glöm inte att trycka på hjärtat här nere i högra hörnet 👇

Av Natascha Lindberg - 6 januari 2020 00:15


Gokväll, god natt och god morgon! Hur har er söndag varit -har ni gjort något roligt? 

Själv började jag min dag där jag slutade igår -med att städa, tvätta och sortera! Idag fick jag också ner julgranen och huset vart så där himla stort så som när vi först såg det nu med 5 barn känns alla utrymmen alltid fulla.


Jag lyckades trots städkaoset få på mig träningskläderna och for ner på gymmet. Köttade på med ett grymt ben-pass innan det var dags att hämta dom 3 stora från bowlinghallen. Vår äldsta gav en bowlingtimme med dryck och gott till småbrorsorna i julklapp -vilket garanterat uppskattades!



Jag vart så himla lyckligt idag när snön föll från himmelen, jag menar -ska det vara vinter så ska det väl vara det på riktigt? Det blir dessutom så där mysigt, krispigt och sååå mycket ljusare ute då. Nu får backen gärna vara vit tills dess att våren kommer!


Ikväll överraskade jag min man med en sushilåda till kvällens serier. När jag först träffade honom hade han aldrig ätit sushi, när han väl smakade tyckte han inte alls om det -idag?! Vi äter det till frukost, lunch och middag. Skämt åt sidan -hur gott är det inte med sushi?! Jag vågar påstå att sushikontot är högre än på den tiden då jag var storrökare.

 

  

Ett mumsigt avslut på den lååånga semester som vi båda har haft -imorgon/tis är det återigen dags för vardagen. Jag och barnen blir däremot lediga en dag till.

 

 

Det var den semester.. nu laddar vi om, går tillbaka till vardagen

och längtar till nästa semester. 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards