Alla inlägg den 7 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 7 januari 2020 17:45


Snön som jag skröt om här om dagen töade snabbt bort -otippat, inte alls!

Det retar mig lite att jag inte har kunnat plocka bort höstkläderna -det ska ju vara vinter!! 


 

 

 

 

Minns ni när man var liten och skulle ut på utflykt i skolan -då man fick med sig varmchoklad, smörgås och frukt? Minns ni hur så mycket bättre maten smakade ute än inne?

Jag älskar att äta fika/äta mellanmål ute, korv utomhus -det slår väl allt?!

 

 Glöm inte att trycka på hjärtat här nere i högra hörnet👇

Av Natascha Lindberg - 7 januari 2020 09:55


Äntligen första riktiga vardag för oss här hemma. Pga planeringsdag som alltid faller in första vardagen efter ett lov? så är jag och dom små hemma idag också -imorgon ska dom till fritids och förskola. Jag tycker faktiskt det ska bli lite skönt! Back to normal!

 

Trots att vi är lediga idag så gick vi upp i tid, gjorde våra morgonbestyr innan det vart "frilek" Jag vill påminna barnen om vardagsrutiner innan nöjen. Dom vart lite i chock när jag bad dom sätta på sig kläderna innan frukosten "men mamma vad menar du, kläder nu?"

Det blir väl lätt så -man kommer liksom in en en dimma efter nästan 3.v ledighet.  


Idag vaknade jag upp med en sån där oskön träningsvärk -en sån som man får när man har vart borta från gymmet alldeles för länge, en sån som du knappt tar det ur sängen på. 

5 genomförda träningspass på det nya året -det är bäst att hålla i det!


Nu ska jag ta med mig kaffekoppen och sjunka ner i soffan bredvid mina små framför "Brandman Sam"

Vad har ni för planer för dagen?

 

 Glöm inte att trycka på hjärtat här nere i högra hörnet👇

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards