Alla inlägg den 8 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 8 januari 2020 07:00


God morgon på er, om ni bara visste hur skönt jag har sovit..

Min är bortrest på jobb och jag har därför fått ha sängen helt för mig själv -eller ja, jag har delat den med min mista och Bosse. Helt överkomligt!


Idag drar våran vardag igång på riktigt och det är alldeles strax dags att väcka upp mina små för fritids och förskola. Jag kände att vi behövde en mjukstart och tänker att 09.00 är en alldeles jättebra tid att börja på första dagen efter ett sådant långt lov -håller ni inte med?

Vi har ju trots allt haft sovmorgon till tidigast 09 i nästan 3v nu och behöver därför lite tid att ställa om oss.

 

Till något helt annat..

Jag har absolut ingenting emot begagnade kläder -jag köper själv ibland på köp/sälj - tradera mm Men jag är superallergisk när kläderna blir noppriga -det är bland det värsta jag vet på kläder! Jag har därför många gånger avbrutit köp och även kastat egna kläder när jag har sett dom små vita/lurviga fiberbitarna på kläderna -tills det att jag vart tipsad om en noppmaskin! Jag vart frälst!


Igår kom den till användning när min mans näst äldsta kom hem med en påse kläder ifrån sin moster som hans kusin har haft. Där i låg ett par sjysta byxor som Simon ville ha -om det gick att göra nått åt "prickarna" som han sa.

 

 

 

   

Ser ni skillnaden?


Jag har räddat så många plagg med den här lilla simpla mackapären som kostar ynka 99:-

på Clas Ohlson. Ett måste i alla hem!

 

Ha nu en fin dag!

 

Glöm inte att trycka på hjärtat här nere i högra hörnet👇

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards