Alla inlägg den 9 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 9 januari 2020 17:47


Go´kväll. Äntligen kom den där efterlängtade vardagen -som en käftsmäll! I två dagar har jag befunnit mig en slags dimma, vart lite desorienterad och helt lamslagen. Det är på riktigt psykiskt utmattande att återgå till det normala efter flera veckor av ledighet

-jag är helt slut! 


Idag var det andra gången som jag hade med mig Bosse till jobbet -det gick jättebra. Han var lite stressad, lämna gärna inte min sida -han höll sig tätt intill och hade hela tiden ett vakande öga på mig. Men när han väl följde efter så var han inte alls lika hispig som första gången och han skällde definitivt inte vid varje dörryckning in till butiken. För att vara andra gången så skulle jag kalla det succé! 


 

 

Den här tiden innebär mitt jobb allt annat än stillasittande -jag rör mig mycket i butiken, lagret och vinden. Det vart inte måna minuter som jag faktiskt satt ner.. men när jag väl gjorde det passade Bosse på att somna till.

 

Han var helt utmattad när vi kom hem och har mer eller mindre sovit sen kl 17.00

 

btw, från och med idag är vi officiellt hundägare! 

 

Glöm inte att trycka på hjärtat här nere i högra hörnet👇

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards