Alla inlägg den 11 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 11 januari 2020 15:25


God eftermiddag! 

Hur är er helg hittills -har ni gjort något roligt? 


Ikväll.. eller alldeles strax ska jag iväg till min vän på en fördrink innan vi ska på middag. Det ska bli superroligt att få träffa dom. Vi ses sällan -alldeles för sällan men när vi väl har gjort det blir det ofta av det lite mer storslagna.. som en dygnskryssning. Det blir lite av all in då! Den här gången blir det däremot väldigt lugnt -en enkel middag på en Italiens restaurang!


 

Jag är superblek i hyn, färgen sätter sig inte på mig så som på många andra. Oftast krävs det en utlandsresa för att åstadkomma något som helst tecken på att jag är i solen, levande och inte alls död. Jag har sen länge använt mig av brun utan sol mousse från St.Tropez serien -jag äääälskar den! Färgen blir superbra, inte fläckig, kladdar inte, sitter i länge och det ser helt naturligt ut. Inför sommaren brukar jag låta moussen sitta i ca 3h -som idag, när jag bara vill fräscha upp mig lite så brukar jag duscha av mig efter 1h. Jag har aldrig foundation i ansiktet då jag har använt St.tropez -det behövs inte! Ett tips till er i vintermörkret! 

 

Ha nu en riktigt trevlig lördag!

 

Glöm inte att trycka på hjärtat här nere i högra hörnet👇

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards