Direktlänk till inlägg 14 januari 2020

Bad UpDate!

Av Natascha Lindberg - 14 januari 2020 11:21


Ja men jag vet -jag har inte lagt ett inlägg sen i lördags.


Vi hade en supertrevlig kväll. Det bjöds på en hel del fördrinkar, snacks och update innan vi slutligen hamnade på restaurangen. Eftersom jag har vart där tidigare och dessutom blivit besviken så hade jag inga höga förväntningar på maten -fel hade jag! Maten, jag beställde en simpel pasta carbonara och vart riktigt överraskad -den var supergod! 

 

  


Inte helt otippat kom kryssningssnacket upp på tapeten. Kanske ska vi försöka få till en liten resa till Maj!

 

Söndag är vår/familjens städdag -ingen tid att vila och jag hann dessutom med ett träningspass mitt på dagen mellan tvättningar. Min syster hängde här nästan hela dagen och på eftermiddagen dök även min bonus-tjej m.familj upp här Theos storasyster på pappas sida. Full rulle hela dagen!


Här har ni min 2 dagar update -boring?

 


Idag är vi hemma med årets första vab -John hade ont i magen och kunde knappt sitta upp. Hela förmiddagen har vi legat i säng och soffa, under filt och halv slumrat -jag, dom har tittat på Kalle och Chokladfabriken i den ordning att siffror inte går att uttala! 

 

Glöm inte att trycka på hjärtat här nere i högra hörnet👇

 
 
Moa Larsson

Moa Larsson

14 januari 2020 12:20

Ibland går livet inte riktigt ihop som man har tänkt sig och då är det svårt att trolla med tid till inlägg på bloggen. Vart vill ni åka om ni ska åka på kryssning?

http://moafidelie.com

Natascha Lindberg

14 januari 2020 12:23

Nej så är det🙏 skälla destination har ingen betydelse😅 det är sällskapet som gör det🥂🍾

 
Ullie

Ullie

14 januari 2020 12:46

Samma baciller har varit här . Diarréer och världen kramp i magen jobbigt
Krya på
Lät som en mysig kväll kram

http://Webersköld.se

Natascha Lindberg

14 januari 2020 13:05

Nån diarré har ännu inte kommit😅 och han tycks må mycket bättre🤷‍♀️

Tack den var supermysig👌

 
Ingen bild

Pärla

14 januari 2020 12:52

Tråkigt att bli besviken men skönt att maten var god!! Låter lyckat. Städdag är så skönt tycker jag, det har jag haft idag. Tråkigt med vab men nödvändigt ont liksom.

Natascha Lindberg

14 januari 2020 13:03

Det är så skönt att börja om från början liksom, städa bort det gamla😅

 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

14 januari 2020 13:23

Här är det andra baciller som hälsar på så det är vab här med =)

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

14 januari 2020 13:35

Har sett instagramflödet på fler som är hemma med vab just nu ..suck!

 
Ingen bild

MAMMA till 5

14 januari 2020 13:38

Vilken läcker drink. Var den lika god som den ser ut?

Natascha Lindberg

14 januari 2020 13:49

det var suuuupergod :)

 
Amanda

Amanda

15 januari 2020 00:09

Kalle och chokladfabriken har jag också sett fast inte lika många gånger som dina barn skulle jag tro. Drinkarna ser goda ut :)

http://https://nouw.com/amandizan

Natascha Lindberg

15 januari 2020 10:51

Nej det är definitivt inte möjligt🙈😅

 
Sarah

Sarah

17 januari 2020 00:18

Drinkarna såg jättegoda ut :) Man blev ju lite sugen på en ;) Så roligt att maten var så god :)

http://CheerSarah.devote.se

Natascha Lindberg

21 januari 2020 19:51

Dom var supergoda🥂🍾

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards