Direktlänk till inlägg 22 januari 2020

Vi ska ut och resa!

Av Natascha Lindberg - 22 januari 2020 14:31


Hallå på er! +3 grader känns dock som - men solen tittar fram mer än någonsin.


Nu har vi funderat fram och tillbaka och kommit fram till att vi kommer att boka en resa till Turkiet i höst för oss och dom två minsta -med störst sannolikhet till samma ställe som förra året. 

 

  

Visst finns det andra ställen att åka till, mer i välden att uppleva. Vi var bara så nöjda med förra årets resa och hela upplägget hos Nazar att jag inte känner för att byta. Åker man med barn kan jag inte se att du kan hitta ett bättre bolag att resa med. Du får så mycket för en så mycket mindre peng =mer semester. 

 

Vi har som sagt inte bestämt oss men troligen..


Självklart kommer vi att hitta på något med dom större

-vad vet vi inte än.

 

 

 
 
Tess

Tess

22 januari 2020 14:58

Skönt med en resa :D Lite Avis men inte jätte hahah då ja älskar att vara Sverige hahah och resa inom Sverige också kram

http://https://blondina.nu

Natascha Lindberg

22 januari 2020 18:04

Jag är raka motsatsen.. Reser gärna till varmare ställen 😘 men då har du vart dit och sett iaf🙏

 
Ingen bild

Pärla

22 januari 2020 15:51

Reser man med barn kan det vara en trygghet att veta att det funkar kan jag tänka mig. Älskar Turkiet, så fint!

Natascha Lindberg

22 januari 2020 18:05

Ja precis.. Annars är ju alternativet att vi åker helt själva🙂 det blir ju mer semester när man inte behöver stressa, har barnen kul så har jag kul👌

 
Tess

Tess

22 januari 2020 16:35

Kom på att jag har varit i Turkiet :D med mamma o min bror (då jag hade kontakt med honom)

http://Https://Blondina.nu

Natascha Lindberg

22 januari 2020 18:04

❤️

 
Ingen bild

Amanda

22 januari 2020 23:10

Härligt med en semesterresa i höst! Det låter inte helt fel att åka till Turkiet. Speciellt när man tycker om det :)

Natascha Lindberg

23 januari 2020 12:41

Det ska bli fantastiskt, jag lääääängtar👏

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards