Alla inlägg den 30 januari 2020

Av Natascha Lindberg - 30 januari 2020 10:30


God morgon -god middag till andra. 

Efter en tidig morgonpromenad med hunden somnade jag snabbt om i soffan med min yngsta sittandes på mig -tittandes på ..ja nått han sett 1 miljon gånger. Det är väl i såna här situationer, då han kan sitta bredvid, vara nöjd och chilla.. som jag förstår uppskattningen med stora barn. 


Hur som..

Det får bli ett hemmapass idag också -i natt vart nämligen "stor husse" sjuk.


Jag har hittat en youtuber, sjukt inspirerande tjej som lägger upp träningsvideo för hemmabruk. Jag genomförde 3 av hennes videor igår, använde mig enbart av motståndsband och ett kettlebellklot -något som inte ens behövdes. Träningsvärk idag? Absolut!! 


Jag känner att jag måste börja om från början -igen. Det vart så jäkla bra start efter jul och nyår. Sen vart nån sjuk, jag reste bort, fixa brynen och sen bortrest igen.. ja just det -glöm inte att vi vart sjuka nu igen -det har ju inte ens gått en hel månad på nya året!? Men jag är taggad. Vi har precis bokat resa och jag känner att jag har nu motivation att kämpa på lite hårdare iofs kan min rotfyllning i nästa vecka också bli ett problem -det ska väl alltid vara nått!

Igår tog jag dom nya måtten inför min egna challenge -jag chockas av dom extra cm sen i sep förra året. Har jag lagt på mig medans jag sov -för träna har jag gjort regelbundet?!

 

Är det nått ni skulle vilja vara med på -vara "delaktiga" på min resa? 

Jag skulle i såna fall behöva skriva ut måtten nu(?) 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards