Alla inlägg den 1 februari 2020

Av Natascha Lindberg - 1 februari 2020 21:15


God kväll -sitter ni alla bänkade framför Mello ikväll? Det var min plan för kvällen. Mello, en fräsch ostbricka och ett glas vitt -jag älskar melodifestivalen! Istället vaknade jag upp 02.00 kallsvettig med magont och illamående -min magsjuka hade tagit om?! Jag visste inte ens att det var möjligt -men här är vi! Jag har alldeles precis fått i mig mat utan att få magkramp eller illamående -kroppen däremot.. känns som om jag har vart i slagsmål.


Hur kommer det sig att man alltid blir så sugen på mat så snart man har blivit frisk -jag menar riktig mat. En god köttbit, potatisgratäng, sås och en fräsch sallad. Eller kanske är det bara jag som blir sugen på mat?


 

Och som om det inte vore nog -jag har träningsvärk from hell i ben och rumpa. Speaking of -än en gång har min träning fått ett bakslag.. otippat? Ett steg fram.. Två steg bak

-som alltid!

 

Jag hoppas er lördag var bättre än min.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards