Alla inlägg den 11 februari 2020

Av Natascha Lindberg - 11 februari 2020 08:58


God morgon! Jag har alldeles precis fått i mig en äggröra och en kopp kaffe och ska alldeles strax bege mig till jobbet. Det slog mig alldeles precis att jag aldrig uppdaterade mina mått och det inför viktminskning -det ska jag ta tag i!


Idag är det tisdag och jag har en fullspäckad dag. Bland annat har jag och John vår bakdag idag -ikväll ska vi försöka göra chokladkakorna som Shinelikeapearl.nu

bloggade om i förra veckan. Vi förväntar oss ingen elegans över dom men förhoppningsvis är dom goda.

 

Känner ni av våren? Jag gör det i fågelkvittret utanför mitt fönster varje morgon, solen som kommer upp mycket tidigare men som också går ner senare. Finns det något härligare än att sluta kl 16 och det är fortfarande ljust? Det blir en helt annan balans på den vardagliga ekkorhjulet som i flera månader har vart mörk -morgon till kväll.


I nästa drar Vasaloppet igång och man vet då att direkt efteråt kan vi förvänta oss varmare/sköna dagar -men också mycket slask!

 

Vad är vårkänsla för dig?

 

Ha nu en fin dag!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards