Direktlänk till inlägg 15 februari 2020

REA!

Av Natascha Lindberg - 15 februari 2020 19:06


Jag älskar rea -speciellt när man kan hittar riktiga fynd. En vara som är nedsatt ca.40:- tilltalar mig inte. När man däremot hittar ytterplagg till vintern för under 500:- -ja det kallar jag fynd!


 

Jag älskar grönt -lite khaki-grön -och päls, vem älskar inte lite fluff? Dock inte min näst yngsta som sliter av det så snart han får möjlighet -därav får han en jacka utan.


 

Nu har dom 2 yngsta ytterplagg till nästa vinter.


Ibland får jag frågan hur jag kan vara säker på storlek. Det är faktiskt inte så svårt. Jag ser ju hur den jackan han har nu sitter på honom och kan egentligen avgöra om han kommer att behöva en eller två storlekar större -i värsta fall är det väl bara att sälja jackan till hösten.

 

Brukar ni passa på att shoppa inför nästa säsong då det är rea?


 

 
 
ullie

ullie

15 februari 2020 21:00

det är så himelens dyrt så ja 500 är lie lönt jäte fint
ha en fin sönag

http://weberskold.se

Natascha Lindberg

15 februari 2020 21:02

Tack desamma 😘🙏

 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

15 februari 2020 21:11

Det är inte jag som handlar vinterkläder det gör mannen för han tycker det är så kul så då får han göra det men jag tycker det är smart om man köper när det är rea

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

15 februari 2020 21:21

Min man brukar bidra men han får aldrig åka iväg själv och handla 😅 det skulle se ut🤣🤣

 
TwinMom.se

TwinMom.se

15 februari 2020 21:27

Älskar också rea! Känns så skönt att kunna bunkra upp så man har. Sen är det ju faktiskt guld värt om man kan fynda på rean, det blir ju ändå mycket pengar!

http://www.twinmom.se

Natascha Lindberg

15 februari 2020 21:39

Eller hur😍 synd bara att jag aldrig hittar något till mig själv på rea😅

 
Ingen bild

Pärla

15 februari 2020 22:04

Ja jag älskar rea,, och grönt haha! Bra när man kan fynda i förtid. Jag borde göra det men det blir för sällan.

Natascha Lindberg

15 februari 2020 22:19

Ääääälskar grönt👏 det är faktiskt när man kan göra det.. Och spara pengar samtidigt 😘

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards