Alla inlägg den 28 februari 2020

Av Natascha Lindberg - 28 februari 2020 06:45


Vips så vart det helg -så skönt eftersom jag har känt mig på gränsen till koma hela veckan. Min man har vart sjuk sen i förra veckan och nu har det hela landat på mig. Det förvånar mig att barnen faktiskt har klarat sig -dom som annars åker på alla slags sjukdomar på "marknaden" Men lugn -vabbruari är ännu inte över!


Igår flyttade vi hem till svärmor -det är något trångt och lyhört men faktiskt också mysigt. Maten blir serverad, vi får hjälp med hundpromenader och hon läser för småttingarna innan läggdags.. nästan som en mini-semester att få komma hit. Ikväll har hon planerat en liten vinkväll med ost, kex och andra små tillbehör -hur lyxigt?!


Imorgon hörrni, imorgon ska ni få se resultatet av min 30 dagars challenge.

Ni ska redan nu få mina mått ifrån den 29/1

-plocka fram skämskudden..


Vikt: 84kg

Mage: 97cm

Arm: 32,5

Rumpa: 107cm

Lår: 65cm

 

Jag pendlar ofta i vikt eftersom jag har så lätt för att gå upp om jag utesluter träning för länge -eller vid jul då det är så mycket gott runt om en. Min karaktär kring vinter och jul

-inte den bästa, jag erkänner och skäms!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards