Direktlänk till inlägg 29 februari 2020

Vattkoppor!

Av Natascha Lindberg - 29 februari 2020 13:17


Ja då är vi äntligen hemma nu -borta bra men men hemma alltid bäst!


Alldeles precis lagom om ni frågar mig -igår fick jag nämligen syn på 2 st småprickar på vår yngsta och förstod direkt att det är vattkoppor på gång. Jag trodde att vi haft "oturen" att ducka det den här gången eftersom Eddie hade vart hemma nästan hela den veckan som vattkoppor startat på dagis för ganska precis 14 dagar sen. Jag hoppades men var ganska säker på han ännu en gång klarat sig.

 

Det har också funnit situationer som vi med alla medel har försökt att undvika just vattkoppor. Stunder då det har vart allt annat än "lägligt" för sån. Exempelvis då vi har haft inplanerad utlandsresa, weekend, cup med hockey eller veckor då vi har haft full med inplanerade kundmöten, kurser eller andra viktiga möten som man helst inte ska ändra på.

 

Men just nu, just den vardagen som vi befinner oss i nu - den kan inte bli mer "lägligt" för vattkoppor -det ska ändå ske så varför inte "välkomna" det nu när man kan vabba utan stress?

 

  


 

 
 
Tess

Tess

29 februari 2020 16:47

Usch för vattkoppor:( krya på er

http://Https://Tessys.se

Natascha Lindberg

29 februari 2020 18:25

❤️

 
Emma

Emma

29 februari 2020 18:35

Det är ju aldrig kul med sjukdomar men de måste ändå kännas skönt att det kommer så pass "lägligt"

http://Nouw.com/photoemmz

Natascha Lindberg

29 februari 2020 19:43

Precis, det trots allt något han måste gå igenom i vilket fall som helst❤️

 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

29 februari 2020 19:32

Nej fy stackarn för vattkoppor och dom kliar med krya på

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

29 februari 2020 19:42

Ett nödvändigt ont❤️

 
Ingen bild

MAMMA till 5

29 februari 2020 19:45

Men å stackaren. Men han måste ju gå igenom det så bättre nu en sen😊

Natascha Lindberg

29 februari 2020 20:24

Jag håller med 🙏❤️

 
Lillfoppan

Lillfoppan

29 februari 2020 20:42

Åh stackaren! Vattkoppor är inte kul alls, men de blir nog bra när de är över! :)

http://WWW.nouw.com/Lillfoppan

Natascha Lindberg

29 februari 2020 20:44

Det blir det🙏❤️

 
Jessica

Jessica

29 februari 2020 23:54

Va tråkigt med vattenkoppor, hoppas han blir frisk snabbt, ändå tur i oturen, mycket bättre att få de som barn ju ❤️

http://https://nouw.com/jessiekaos

Natascha Lindberg

1 mars 2020 10:46

Eller hur❤️🙏

 
Amanda

Amanda

1 mars 2020 01:42

Hoppas han kryar på sig. Har haft vattenkoppor själv som liten och det kliade. Fy hoppas han bli frisk snart :)

http://https://amandizan.wordpress.com

Natascha Lindberg

1 mars 2020 10:46

Själv minns jag inte mina koppor. Med det här är ju ett nödvändigt ont ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards