Alla inlägg den 4 mars 2020

Av Natascha Lindberg - 4 mars 2020 19:30


God kväll -utanför fortsätter snön att fall och någon vår känslor har jag inte kvar. Men jag föredrar absolut lite snö och ca -3 grader mot slask och regn! 

 

Nyss hemkommen från dagens andra träningspass -par wod. pga trafiken dom senaste 2 veckorna har jag inte kunnat ta mig in till stan för att träna och jag har därför längtat lite extra tills just idag. För er som tränar men som ännu inte prövat på par wod -gört! Ett favoritpass genom tiderna -det ger så mycket!


Med mig från stan har jag med mig en sushilåda -en belöning till mig själv från mig själv.. som jag ska få äta helt by myself. Min man är bortrest tills imorgon och jag tänkte passa på att unna mig -det måste väl få vara ok? 

Jag ska alldeles strax slänga ungarna i säng. tända lite ljus, duka fram min sushilåda och se ett par avsnitt av Greys. Men ni hör ju -låter det som något annat än en helt perfekt kväll?

 

Ibland behöver man lite egen-tid -inga barn, man eller ens vänner. Bara sig själv, något gott att äta, dricka och en bok alt. serie/film. Vad gör ni då ni har egen-tid?


 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards