Alla inlägg den 5 mars 2020

Av Natascha Lindberg - 5 mars 2020 08:35


God morgon. Trots att det ligger flera dm. snö på backen så kan man ändå höra vårfåglarna utanför. Jag börjar tro att vi kanske har ett fågelbo under taket precis utanför sovrumsfönster. För många är det någon mysigt och fint -för mig är det raka motsatsen eftersom jag är livrädd för fåglar! 


Idag kommer min man hem och med handen på hjärtat så tror jag han är mest saknad av hunden. Skämt åt sidan -visst saknar vi också han men han har knappt vart borta. Som jag skrev, det är skönt med lite egen-tid också och jag hann plöja av 4 avsnitt av Grays igår -något som annars aldrig händer om han är hemma. 


Jag hade hoppats på att hitta lite inredning på Ikea för min man att åka om och införskaffa det till mig och till min datahörna. Till min förvåning ser jag inget som fastnar mitt öga. Däremot behöver jag en skrivbordslampa och jag kan inte bestämma mig

-vilken gillar ni bäst?


 

   

 

Fullständig beslutångest!


 

 

Så här ser det ut just nu.

 

 

Stolen som är tänkt till skrivbordet.


Fast än vi har ett stort hus så har jag ingen plats för någon kontorsdel annat än under trappen. Det får bli ett riktigt rum när barnen börjar flytta ut -tills vidare får jag hänga här under.




 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards