Direktlänk till inlägg 6 mars 2020

Par Wod

Av Natascha Lindberg - 6 mars 2020 16:00


Jag har fått några frågor ang mitt Par Wod pass som jag brukar träna. Som Hanna skrev/fråga så är det Crossfit. Det finns många olika upplägg på Par Wod och jag tänkte lägga upp ett av många olika utföranden.


 


Ovanför ser ni övningar som sen ska delas upp på 2 personer dom som jobbar i par. 

Ex Boxjumps  50st delat på 2 =25 som du sen ska utföra och den andra är då under vila. Därefter är det samma lika med resterande övningar tills dess att ni gått igen alla och kan börja om. Bara Wod skulle kunna innebära att du ensam ska göra alla dessa övningar på kortast tid och sen är passet klart.

Som jag skrev -det finns ex antal utförande på Par Wod och Wod.. det här ät ett av dom enkla passen. Det är ett väldigt effektivt pass som får dom allra flesta muskler att arbeta -testa!

 

 

 
 
Ingen bild

Paulina

6 mars 2020 18:58

Tycker det är så kul att jag hittat en till crossfittare 😄 Själv gillar jag inte parwodar, då jag är så långsam och blir stressad av att man ska dela det med en annan. Men kan tänka mig att det är kul med en träningskompis😄 Det blir ibland att jag kör det ändå för att utmana mig själv lite!

Natascha Lindberg

6 mars 2020 20:23

Haha crossfittare🤣🤣 ja jag tränar oftast med såna jag ej känner så det kan bli lite hur som helst. Ibland är dom både snabbare och starkare och ibland hinner jag typ få värsta vilan med, 😅

 
Sanna

Sanna

6 mars 2020 19:52

Men vilket roligt pass detta låter som! Och att göra det tillsammans med någon - det gör ju att träningen blir så mycket roligare!

http://nouw.com/sannaevelyne

Natascha Lindberg

6 mars 2020 20:21

Eller hur👏 skitkul

 
charlottelinden.se

charlottelinden.se

6 mars 2020 23:08

Lät som ett roligt pass! Särskilt att man gör det 2 och 2. Kan tänka mig att det är extra givande att träna så så att man kan peppa varandra :)

http://charlottelinden.se

Natascha Lindberg

7 mars 2020 15:18

Precis så är det🙏

 
Madde

Madde

7 mars 2020 06:14

Bara jag läser det blir jag ju trött hihi, Så duktig är jag inte på gymmet måste jag säga

http://nouw,com/madelena

Natascha Lindberg

7 mars 2020 11:14

När du kör pass så har du ju alltid någon instruktör som visar och peppar dig så du hade säkert lärt sig snabbt 👏

 
Hannas krypin

Hannas krypin

7 mars 2020 07:31

Tack för svaret. Pust och stön är det jag tänker när jag läser alla övningar man ska göra. Jag kommer nog aldrig börja träna crossfit. Och det här är ett av de enkla passen.... Kul att få veta iallafall. :-)

http://hannafialotta.blogg.se

Natascha Lindberg

7 mars 2020 11:13

Ja det är något av dom jobbigare passen man kan göra men kroppen tackar dig efteråt -typ🙈

 
Amanda

Amanda

7 mars 2020 10:23

Låter som ett jätte roligt tränings pass❤️

http://amindiz. Se

Natascha Lindberg

7 mars 2020 11:12

🙏

 
Tess

Tess

9 mars 2020 03:11

Kul att få veta va du kör :D crossfittare 😂 bästa ja läst! Ja har varit sugen på å skaffa en Crossfittare o träna ärligt talat 😉🤣🤷🏼‍♀️

http://Https://Tessys.se

Natascha Lindberg

9 mars 2020 10:08

hahaha.. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards