Direktlänk till inlägg 2 maj 2020

1 Maj

Av Natascha Lindberg - 2 maj 2020 17:30


 

  

Maj -kan vara min favorit månad. Det är då värmen kommer, pollen blir lättare och man kan börja se fram emot sommaren -Svensk sommar är på ingång!


Hur var er Valborg -kanske åt ni god mat men ett mindre sällskap eller satt ni kanske bara hemma framför tv?


Vi hade kanonväder -inte vad en vanlig Valborgsmässoafton brukar innehålla, kallt, regn och blåsigt. Det kanske inte var jättevarmt men fint väder och solen sken. Vi hade bjudit hem svärmor på lite grillat, jag fick hjälp med att omplantera våra blommor och vi hann med att spela sällskapsspel -en alldeles lagom en torsdagskväll.


Nu blickar vi fram och väntar in den riktiga sommaren -förhoppningsvis är den här inom ett par veckor!


 


 

 
 
Missmadde

Missmadde

2 maj 2020 18:19

Jag har bekanta över och vi åt god mat samt dom hjälpte oss med soffan. Så de var skönt

http://missmadde.se

Natascha Lindberg

2 maj 2020 21:32

Låter helt lagom det också 🙏

 
Sanna

Sanna

2 maj 2020 21:55

Maj är verkligen en underbar månad, förväntan liksom ligger i luften! Vi får hoppas att denna maj visar oss lite ljusare tider! Vilken mysig valborg ni verkar ha haft!

http://nouw.com/sannaevelyne

Natascha Lindberg

3 maj 2020 13:21

Det hoppas vi på🙏

 
Melina Björkman

Melina Björkman

2 maj 2020 22:03

Känner att pollen har blivit värre nu i slutet av april . Valborg var lugn och harmonisk hos oss ❤️

http://nouw.com/melinabj0rkman

Natascha Lindberg

3 maj 2020 13:20

Ja men det brukar släppa i maj👌

 
Tess

Tess

2 maj 2020 22:51

Ja du maj ska vara vårigt o soligt men vi har lite snö på backen sån där kramsnö - typiskt :( vi vill ha värme o sol nu men icke sa Nicke - skum vår vi fått i år

http://Https://blondinas.se

Natascha Lindberg

3 maj 2020 13:21

Å här kommer det nog inget mer snö😅 känns redan mkt bättre och man känner av sommaren

 
Lexochlogan

Lexochlogan

2 maj 2020 23:49

Ja maj, juni juli är helt köart favorit månaderna, sol, sommar, värme, mycket att se fram emot, ledigt och massa ljus, ja ljuset är verkligen något av det bästa. Trots Corona ser jag fram emot sommaren, ett slut på epedimni är förhoppningen och att våga göra saker igen, aldrig längtat så mycket som nu

http://nouw.com/lexochlogan

Natascha Lindberg

5 maj 2020 08:25

vi har verkligen lärt oss att leva i nuet :)

 
Angelica Elversson

Angelica Elversson

2 maj 2020 23:53

Låter som en mysig valborg! Jag och mannen satt bara hemma och spelade datorspel. Jag sände även 2 olika lives. Så det blev lite socialt iaf! :D Så fin bild du lagt upp, inte sett din blogg innan vad jag minns, kul att hitta ny att läsa! :D

http://https://nouw.com/angelicaelversson

Natascha Lindberg

5 maj 2020 08:24

Där ser man, så roligt att du har hittat mig nu :)

 
ullie

ullie

3 maj 2020 01:36

känner att ju längre det går mot sommaren kommer detta inte dra unan och kan bara tänka hur folk beteer sej i sommaren då SKA ju ha Demester o åka iväg sitta ute nära ta en öl grilla fika ja allt

http://weberskold.se

Natascha Lindberg

3 maj 2020 13:20

Ja inte alla har sund förnuft tyvärr. Jag hade också iofs velat åka iväg på semester men med tanken på att inget verkar ska vara öppet så kan vi lika gärna stanna hemma.

 
Annica

Annica

3 maj 2020 09:15

Alltså, det blev en lugn valborg hemmavid. Hela den här helgen har vi varit hemma och bara tagit det lugnt. Märkt att min äldsta (som går i F-klass) behövt den här helgen till att bara vila upp sig på. Och så är det ju så otroligt mycket spänningar i luften då deras lilla syskon kan komma när som helst med.

http://magnussonsmirakel.wordpress.com

Natascha Lindberg

3 maj 2020 13:18

Å just ja.. Hoppas det sker snart ❤️

 
Amanda

Amanda

3 maj 2020 10:30

Låter som en helt underbar valborg :) härligt med fint väder <3

http://https://nouw.com/amindiz

Natascha Lindberg

3 maj 2020 13:17

Verkligen🙏

 
Ingen bild

Paulina

3 maj 2020 14:59

Vilken mysig valborg. Kul att kunna träffa nära och kära 🥰 Gott med grillat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards