Alla inlägg den 5 maj 2020

Av Natascha Lindberg - 5 maj 2020 06:00


God morgon!

Hur har ni det i solen -ni som har sol? 

Vi har sol både idag och hade det igår -dock lite isig luft! 


Jag precis som så många andra har total bloggtorka -det finns egentligen ingenting att skriva som är nytt, roligt eller överraskande. Det är mest tråkigheter, bittert och uttråkat. Men det är ju inte ditt eller mitt fel(!) -det är välden vi idag lever i. Dagarna går ändå och trots det att i alla fall mitt fall vi är mer lediga nu så står tiden nästintill still. Vad ska man skriva om -maten jag har ätit, passet jag kört på gymmet, hur många maskiner tvätt jag har gjort eller vilka pussel jag under dagen har lagt med mitt barn? Ni förstår kanske vad jag menar? Livet just nu är on hold!


Finns det något ni vill läsa, få veta mer om eller kanske ge mig idéer på vettiga inlägg?



Alldeles strax ska jag till jobbet och förhoppningsvis få träffa lite folk -som jag i övrigt hoppas ska vara friska! Här hemma väntas en dag med vab för min man och vår yngste som under gårdagen börjat torrhosta och snora.

 

 

Gårdagens bild från en promenad med hunden

-så fint!

Hoppas ni får en fin dag!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards