Alla inlägg den 15 maj 2020

Av Natascha Lindberg - 15 maj 2020 10:22


Fredag -helg och ledighet med resten av familjen väntar! 


Jag måste få skriva, måste få gnälla -årets pollen kommer att bli min död. Min näsan rinner, jag har huvudvärk till och från hela dagar, har okontrollerade nysningar och den där sjukliga tröttheten som på bara några sekunder och utan någon som helst förvarning sköljer över mig.. gaaaah! Min energi är i botten och jag är både psykiskt och fysiskt utmattad just nu -Jag orkar på riktigt inte snart!


 

Men inget ont som har något gott med sig -Johns fina körsbärsträd har börjat blomma. 

Våra 2 yngsta fick ett varsitt träd den dagen dom döptes, John fick ett körsbärsträd och Eddie ett plommonträd. Tanken är att det ska symbolisera deras liv -växa tillsammans med dom. En sån himla fin tanke -håller ni inte med?


Imorgon har vi planerat att åka till grannkommunen för att fika och gå långbryggan med barnen, min bonus-tjej och hennes familj. Det finns inte mycket annat man kan göra just nu.


Vad har ni för planer inför helgen?


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards