Alla inlägg den 30 maj 2020

Av Natascha Lindberg - 30 maj 2020 12:39


Hej -är ni ute och njuter av solen idag? Här har redan över 16 grader. Dagen kommer vi att spendera ute -vi har en hel del att fixa med ute på gården. 


Jag känner att jag måste få förklara gårdagen inlägg eftersom jag fick en ganska så arg kommentar på mors dag inlägget. För det första -jag vet att det inte vart mor dag igår, det är imorgon. Inlägget var med en bild ifrån ett inlägg jag skrev 2017. För det andra och anledningen till mitt nuvarande inlägg -jag vet att det finns dom som väljer att inte skaffa barn och att dom då inte tycker att "titeln" mamma är den viktigaste, jag har full förståelse för det. Alla gör vi ett val och jag ser absolut inte ner på dom som väljer bort att bli förälder -det är inte för alla och jag respekterar det! Inlägget handlar mer om vad jag tycker är viktigt och vad jag tror att andra föräldrar tycker om att vara förälder. Just det här inlägget handlar om mors dag och inte fars dag -men självklart är även en pappa "titel" minst lika viktig!


Jag förstår också att man kanske inte kan relatera till det här om man ännu inte har blivit förälder -till er som fortfarande väntar och hoppas så kan jag lova er att det är något helt fantastiskt att få bli förälder. Det är inte alltid lätt men det är värt alla eventuella uppoffringar som då görs. 


Och till er som fortfarande kanske kämpar men inte har kommit dit ännu och kanske har en sorg över det -det finns andra alternativ och därav varför jag skrev "Blod är inte tjockare än vatten". Jag har 2st bonusar som jag älskar djupt och jag skulle "offra" precis allt för dom så som för mina biologiska barn.


Jag hoppas att ni förstår vad jag menar och jag ber om ursäkt ifall jag har sårat någon mer

-det var aldrig min mening!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards