Direktlänk till inlägg 6 juni 2020

Tiden står still..

Av Natascha Lindberg - 6 juni 2020 10:17


..men likaså går den väldigt fort. Jag tror att året 2020 kommer vara året som vi ser tillbaka på och minns ångest, ganska så lite glädje inte så många minnen. 

Jag försöker tänka positivt, 2020 är också året då jag har vart "ledig" väldigt mycket med mina små. Dom har inte behövt gå på varken förskolan eller fritid -förhoppningsvis är det det mina barn minns!


Det har inte blivit speciellt mycket arbete dom senaste veckorna -jag har inte ens gjort hälften av mina arbetspass. 2 dagar i veckan är det meningen att jag ska arbeta, 2 dagar och jag har gjort 4 dagar på 5v. Den ena vabben har avlöst den andra och inatt fick även vår näst yngste magsjuka -det är bara en tidsfråga om vem som får det näst.


Vi fick i alla fall ihop hela 2 st sammanhängande friska dagar tillsammans -vädret var också på vår sida.


 

 

 

Jag älskar er till månen och tillbaka -

1000gg om!

 

 
 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

6 juni 2020 14:40

En kärlek till sina barn är så stark 😊 härligt att vara där för sina barn och kan man vara hemma och inte jobba så är det bra. Min har vill vara på dagis och leka med sina vänner 😉 han blir nästan arg när jag vill ha honom hemma det är så olika det där 😊

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:48

Det är bra att han trivs. Det gör vår unge också.. Men han trivs ännu bättre hemma ❤️

 
Ingen bild

Paulina

6 juni 2020 16:39

Jag har funderat på hur man kommer se tillbaka på 2020. Tror ingen kommer glömma detta året. Kanske att vi om 20 år skrattar åt att vi bunkrade toapapper 😊

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:47

Kan vara det😅😂

 
Yasmine mamma till dennis och angelina

Yasmine mamma till dennis och angelina

6 juni 2020 17:16

Så fina bilder.
Har inte blivit mkt jobb här heller.. vi har inte vart sjuka men coronan har gjort sitt så inte haft något jobb direkt.
Hoppas allt blir som vanligt snart.
Men gött med mkt tid med barnen.
Ha en fin dag

http://www.nouw.com/yasminegill

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:47

Eller hur, man måste se det positiva i det mörka❤️🙏

 
Becka Lindhe

Becka Lindhe

6 juni 2020 17:29

Men era stackare, jag hoppas verkligen ni får vara friska snart!!
Skickar massa bamsekramar ❤️

http://misslindhe.se

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:46

Tack🙏❤️

 
Diana Saelöen

Diana Saelöen

6 juni 2020 20:06

Ja, 2020, blir ett intressant år att se tillbaka på...själv har jag kunnat jobba nästan som vanligt, men med fler digitala möten än tidigare. Tråkigt att vabdagarna avlöser varandra men skönt att kunna ta till vara de friska dagarna ni får.

http://nouw.com/fibrolivet

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:46

Ja man får försöka se det posetiva ❤️

 
Sanna

Sanna

6 juni 2020 22:46

Ja 2020 kommer för alltid vara året vi minns... året där tiden bara gick men så mycket inte hände... håller tummarna för att ni andra ska klara er ifrån magsjukan!

http://nouw.com/Sannaevelyne

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:45

Eller hur🙏

 
Elina

Elina

7 juni 2020 08:02

Vi försöker tänka positivt här med! Man får ju tänka på all Kvalitetstid man har fått med familjen

http://Www.detkaosvikallarvardag.com

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:45

Så är det ❤️🙏

 
Malin moem

Malin moem

7 juni 2020 09:03

Vilka härliga bilder och vad härligt att höra att ni fick dessa två viktiga och friska dagar tillsammans! 🌻

http://LittleDove.se

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:45

Ja men verkligen ❤️

 
Kamilla

Kamilla

7 juni 2020 09:42

Härliga bilder på barnen. Mycket bus och kärlek i dem

http://https://kamillaskamera.com

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:44

Det är det.. På både gott och ont 😅

 
Amanda

Amanda

7 juni 2020 10:26

Men fy vad jobbigt när man inte kan få ett jobb gjort och Sedsn när barnen är sjunga ❤️

http://Amindiz. Se

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:44

Ja det är tråkigt😏

 
Silverblomma

Silverblomma

7 juni 2020 10:45

Alltid kul när man har tid att tillbringa mycket tid med barnen..

http://www.nouw.com/silverblomma

Natascha Lindberg

7 juni 2020 11:44

Visst är det så ❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards