Direktlänk till inlägg 28 juni 2020

Breeze

Av Natascha Lindberg - 28 juni 2020 10:31


Det var en härlig breeze som svepte över sovrummet när jag i morse vaknade upp. Jag har älskat vädret vi hittills haft men det är allt annat än mysigt att vakna upp svettig och fastklistrad i lakanen på morgonen. Vädret har ändrat riktning och luften som infinner sig idag är mer än välkommet!



Min man och vår yngste har alldeles precis åkt iväg för att hjälpa hans kusin med tapetsering och själv har jag mina söndagssysslor att ta tag i. Jag vill ha dom gjort så snart som möjligt på dagen för att kunna slappna av på kvällen. Jag ska hinnas med veckohandling och jag tänkte även få till ett träningspass. 


Ang träningspass -jag har legat allt annat än på plus när det kommer till det. Startade min 30 dagars chellenge i feb som sen kraschades av att jag vart sjuk i 2 v. Efter det har det vart tungt att komma tillbaka till vad som är normalt för mig. Från att ha tränat 5-6 dagar i veckan så har jag kanske fått till 3 dagar i veckan. I förrgår anlitade jag en online coach för att hjälpa mig lite på vägen och idag borde jag få mitt nya mat och träningsschema -jag är supertaggad! Eftersom jag faktiskt har köpt ett paket så kan jag inte dela med mig av allt men tänkte ge er en liten inblick för vad som ska komma ske dom närmaste 6v.

 

 

Ha nu en riktigt skön och sval sommar-söndag!


  


 
 
Ingen bild

Paulina

28 juni 2020 14:46

Det är nackdelen med värmen, att det är så svårt att sova.
Vad kul med ett nytt träningsprogram😊 Hoppas du får lite ny pepp 💪🏻

Natascha Lindberg

28 juni 2020 14:47

Ja jag ser fram emot det så mycket 👏

 
Emma Engström

Emma Engström

28 juni 2020 17:13

Jättetråkigt när sjukdomar ska komma emellan och tindra saker i livet, men att du kämpat på med 3 pass i veckan tycker jag är riktigt starkt gjort! Viktigt att lyssna på kroppen dock ❤️ Men jag hoppas du kommer känna att du får den hjälp du behöver och som passar dig med träningen i och med träningsschemat 😃 lycka till!! ❤️

http://nouw.com/emmaengstrom

Natascha Lindberg

28 juni 2020 22:59

Tack.. Jag är så taggad❤️👏

 
Amanda

Amanda

28 juni 2020 19:46

jag har otroligt jobbigt att sova när det är varmt speciellt i den här heta hettan :)

http://https://nouw.com/amandamalmflod

Natascha Lindberg

28 juni 2020 22:59

Det är så jobbigt att vakna helt blöt😅

 
Madde

Madde

28 juni 2020 20:47

Den här värmen är tuff, även om jag älskar det. Vill ju helst vara ute hela tiden, men det går ju inte.

http://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

28 juni 2020 22:58

Nej vissa stunder har det vart helt "fruktansvärt" varm

 
Yasmine mamma till Dennis och angelina

Yasmine mamma till Dennis och angelina

28 juni 2020 21:07

Älskar värmen imorn blir det dock regn men varmt ändå, men håller med dig vakna svettig är inget kul. Hoppas du kommer igång bra igen nu med träningen. Lycka till kram

http://www.nouw.com/yasminegill

Natascha Lindberg

28 juni 2020 22:58

Tack.. Jag är så taggad👏

 
Mirre

Mirre

28 juni 2020 22:17

3 dagar i veckan är väl bra det, jag skulle inte ens hinna träna 5-6 dagar i veckan, men när det inte varit så varmt som det varit nu så har jag gått rask powerwalk varje dag.

http://sweetwordsbymirre.com

Natascha Lindberg

28 juni 2020 22:57

Promenad är skönt det med.. Om det inte är för varm. 🙂

 
Silverblomma

Silverblomma

29 juni 2020 10:18

skönt med lite svalare inomhus faktiskt..jobbigt när det blir för varmt när man ska sova

http://www.nouw.com/silverblomma

Natascha Lindberg

29 juni 2020 10:26

om det är! Idag är det ynka 16 grader

 
Elina

Elina

29 juni 2020 10:44

Det är så lätt hänt att man tappar alla träningsrutiner och motivation när man blir sjuk!

http://Www.detkaosvikallarvardag.com

Natascha Lindberg

3 juli 2020 10:33

alltid, lika drygt varje gång.

 
Kamilla

Kamilla

29 juni 2020 10:53

Värmen om nätterna är jobbig och det sämsta med denna sommar hittills. Här åskade det och regnade i natt men nu skiner solen igen

http://https://kamillaskamera.com

Natascha Lindberg

3 juli 2020 10:33

Härligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards