Alla inlägg den 3 juli 2020

Av Natascha Lindberg - 3 juli 2020 10:25


Hej -hur har ni haft det i kylan? Jag har visserligen jobbat i tre dagar och i alla fall inte behövt vara ute så mycket men det känns så tråkigt att sommaren liksom försvann över en natt!? 


Nu har jag arbetat klart för veckan och det ska bli skönt att få några lediga dagar. Eftersom vi hade ett brytdatum mellan månaderna mitt i veckan så vart det 3 dagars arbete istället för 2 som jag annars gör. Man hinner vänja sig snabbt vid vardagen som den ser ut idag och idag känner jag mig helt slut och nästan salongsberusad -jag har ändå gjort 07:30-18:20 3 dagar i rad. 


Sent i måndagskväll fick vi veta att vår resa till Turkiet är inställt -vilken besvikelse! Vi visste ju att chansen var liten att vi skulle komma iväg men vart ändå väldigt besvikna att det vart så -vi hoppades att vi hade turen på vår sida.

Det får i stället bli en semester i Sverige -Öland! 


Har någon varit där, har ni något stället att tipsa om, något man bara inte får missa? 

Vi har ganska ont om tid eftersom det klaffar bäst med att vi reser v.30 och jag måste snabbt hitta ett boende för oss. Jag kan rekommendera stugnet.se om ni letar stugor att hyra privat -det brukar skilja tusenlappar mellan privat och ex. campingens priser. Man vill ju gärna ha pengar över till annat än bara boende! Men som sista minuten så kan det vara svårt att hitta boende redan där som passar ens önskemål.

 

Det slog mig igår att en investering i en husvagn skulle ha vart bäst. Sen insåg jag snabbt att jag är ganska bekväm, tycker om ytor och ha tillgång till dusch och vattentoalett. Men visst hade det vart mysigt att bara kunna ta husvagnen och rulla vart än man vill -utan att behöva ha en plan på destination?

 

Vad har ni för sommarplaner -blir ni kvar hemma eller blir det semester på annan ort?

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards