Direktlänk till inlägg 11 juli 2020

Käk & Plock!

Av Natascha Lindberg - 11 juli 2020 18:56


Lördag -det känns som en helt vanlig vardag. Mina dagar fortsätter att flyta ihop och enda sen Jonas fick semester så har jag inte koll på vad som är vardag och helg.


I torsdags var vi ute och käkade på restaurangen som vi så länge sagt att vi vill testa -jag dööör så god maten var! Maten var en definition av perfektion! Det finns verkligen ingenting att klaga på! 


Jag är urusel på att ta bra matbilder -det blir nästintill aldrig bra. Jag bjuder istället på en liten video -ser ni så gott det ser ut??


 

Min man brukar nästintill alltid påpeka mitt val av mat på restaurang -jag väljer ofta "enkla" rätter så som ex hamburgare. Han tycker att det ska vara en saftig köttbit altv. fisk. Jag är av den åsikt att det är just på en "riktig" restaurang som jag har möjligheten till en riktig god och saftig burgare. Det är inte detsamma som ex Max eller Mc-Donalds. Håller ni inte med?

 

Några cyklar tog vi inte in till stan eftersom vädret var allt annat än stabilt. Trots att det inte skulle komma en enda droppe regn så öste regnet ner. Det vart däremot en skön kvällspromenad hem efter maten. 

 

Det hela maxades med att vi kom hem till att vår äldste hade nattat och sövt sina småbrorsor utan några som helst problem -vilken kväll!


 

  


 
 
Diana Saelöen

Diana Saelöen

11 juli 2020 20:16

Wow...det ser verkligen riktigt gott ut..håller med om att hamburgare ofta är mycket godare på lite "finare" restauranger....men jag hade nog också valt något annat, då hamburgare inte är min favorit och jag inte tycker om pommes frites direkt.

Härligt när äldste sonen kan ta hand om och natta småttingarna

http://nouw.com/fibrolivet

Natascha Lindberg

11 juli 2020 20:37

Perfekt avsluta liksom❤️

 
Ingen bild

Paulina

11 juli 2020 21:07

Det är svårt att hålla koll på dagarna när man är ledig 😅 Maten ser väldigt god ut 😍

Natascha Lindberg

11 juli 2020 21:35

Väldigt svårt 😅

 
Lillan Kind

Lillan Kind

11 juli 2020 21:13

Ja dagarna har en tendens att flyta ihop i semestertider😄 Åh så god den maten såg ut. Jag håller med om att hamburgare är mycket godare på en restaurang där dom är duktiga på att laga mat😊

http://https://varapavag.se

Natascha Lindberg

11 juli 2020 21:35

Men eller hur 😍

 
charlottelinden.se

charlottelinden.se

11 juli 2020 23:23

Jag är helt klart på din sida där! Det är mer regel än undantag att jag väljer en burgare när jag är ute och äter. Så gott ju :) Och dessutom är jag långt ifrån en finsmakare så "finare" rätter lockar mig inte för fem öre.

http://charlottelinden.se

 
Silverblomma

Silverblomma

12 juli 2020 07:50

Såg jättgott ut, sj äter jag helst något annat än hamburgare på resturang..kanske för att jag fixar riktigt bra sådana själv hemma

http://www.nouw.com/silverblomma

 
Madde

Madde

12 juli 2020 08:49

Visst är det stor skillnad på hamburgare och hamburgare. Tycker jag med, Sen äter jag gärna fisk då jag är ute då jag är så kass på att tillaga det hemma, men tycker det är så galet gott.

http://www.nouw.com/madelena

 
Amanda

Amanda

12 juli 2020 09:18

Kan vara svårt att hålla koll på dagarna i dessa sommar tider tycker jag blir själv svårt att hålla reda på dagarna :) Maten ser super god ut :)

http://amindiz.se

 
Kamilla

Kamilla

12 juli 2020 09:53

Mysigt att gå ut och äta tillsammans. Dagarna flyter verkligen ihop huller om buller

http://https://kamillaskamera.com

 
Elina

Elina

12 juli 2020 10:02

Men så gott det ser ut! Äter också gärna en ordentlig hamburgare 🤗

http://Www.detkaosvikallarvardag.com

 
Mirre

Mirre

12 juli 2020 12:04

Hehe ja minsann det blir ju lite så då man har semester blir lite virr varr i vardagarna

http://sweetwordsbymirre.com

Natascha Lindberg

27 juli 2020 14:44

.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards