Alla inlägg den 11 augusti 2020

Av Natascha Lindberg - 11 augusti 2020 09:00


Tänk så fort tiden går -igår var det 7 år sen som vi gifte oss i en timmerlada i närliggande by.


Jag kan spendera timmar på att skriva vad min man betyder för mig -på både gott och ont.. såklart mestadels gott! 


Jag nöjer mig med att skriva att jag älskar han

-mer idag än den dagen vi faktiskt gifte oss. Missförstå mig rätt. Jag har alltid älskat honom, nästintill sen dag ett! Det är bara det att för varje år som går så kommer vi närmare varandra, lär känna varandra och uppskattar allt nytt med varandra. Hänger ni med?

Han är inte bara min man eller pappa till våra barn -han är också min bästa vän och vet precis vem jag är. Jag behöver inte filtrera mina känslor eller passa min tunga även om jag ibland själv hade önskat att jag kunde. Han älskar mig precis för den jag är och har aldrig någonsin försökt att ändra mig -är inte det kärlek så vet jag inte vad!

 

 

Grattis till oss älskling! 

Vi vet båda att det inte alltid har vart lätt -vi har haft många svackor..

Men det har vart så värt det -varje dag!

 

Jag älskar dig -det gör jag!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards