Alla inlägg den 13 augusti 2020

Av Natascha Lindberg - 13 augusti 2020 10:53


Jag ska bara vila ögon, sa jag kl 17 igår eftermiddag för att sen vakna upp 2h senare. Under den korta tiden hann jag drömma att jag och min man fått en liten flicka, var separerade, bodde fortfarande tillsammans och hade 2 varsina dagar där vi fick göra vad vi vill -hur sjukt! Tänk så konstigt man kan drömma eller vad drömmar möjligtvis kan betyda?!


Idag är jag så mycket piggare och hade tänkt mig ett träningspass i eftermiddag. Helt ärligt så har jag inte satt foten på gymmet på flera veckor -kanske till och med månader. Mitt träningskort på Actic har blivit uppsagd och tanken är att jag ska träna på ett litet gym i byn där jag arbetar. Det är knappt några människor där och årsavgiften kostar ynka 500.- Jag känner mig inte redo att träna inför folk nu när jag så länge har legat på "latsidan". Jag har faktiskt varken haft lust eller motivation under sommaren! 


Jag är fortfarande korttidspermitterad och uppsagd från och med sista november -några framtidsplaner har jag ännu inte börjat fundera på. Kanske är det för att jag hoppas på att få vara kvar, kanske är det för att jag inte riktigt vet vad jag vill syssla med. Jag vet att jag borde ta tag i det men har inte haft motivation för det heller.


Det vart ett väldans blandat inlägg som förhoppningsvis fyller i luckorna i min frånvaro här på bloggen.

 

  

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards