Direktlänk till inlägg 28 augusti 2020

Höstshopping!

Av Natascha Lindberg - 28 augusti 2020 09:26


Godmorgon -Goddag -Go´kväll. Tanken slog mig att när jag inleder ett inlägg med godmorgon så kanske du som läsare läser det ikväll. 


Igår hade jag och min yngsta en shoppingdag -vi har nu köpt på oss lite nya skor och jackor inför hösten och vintern. Just nu i dessa tider försöker jag stötta närbutikerna i området och jag gör därför mindre onlineshopping än vad jag brukar. Jag tycker annars att det är smidigt att bara klicka hem och hämta paketen i samband med ex mathandling. Tyvärr blir det att klicka hem lite grejer i alla fall eftersom 2 av butikerna inte hade kläder inne i rätt storlek

-boomer!


 

Hittade en snygg och prisvärd lättviktsjacka

-perfekt att ha nu när det börjar bli lite kyligare ute.. men också riktigt bra att ha som "biljacka"


 

Skaljacka från McKinley -dock upplever jag dom väldigt små i strl och det vart därför en 122/128. Vår yngsta har egentligen strl 116. Det fanns dock ingen i brorsans storlek och den har jag i stället fått beställa från nätet. Jag har för ca 2 år sen slutat med syskonmatchning men när det kommer till schyssta ytterkläder tycker jag det är svårt att hitta olika plagg som ska passa mina krav!


 

Dom har har jag höga förväntningar på -trots prislappen på ynka 299:- 

En softshell sko -perfekt nu till hösten! 

 

  

 
 
Ingen bild

Pärla

28 augusti 2020 13:11

Goddag :) Lite höstshopping behövs oftast känner jag, hehe. Om inte annat för att pigga upp i höstmörkret. Kul att ni ändå hittade lite. Lättviktsjacka tycker jag är super.

Natascha Lindberg

28 augusti 2020 22:49

Dom är fantastiska och ungarna behöver inte frysa men sitter ändå säkert i bilen👏

 
Ingen bild

Johanna

28 augusti 2020 15:12

Jag älskar att shoppa på nätet . Tycker det är roligare än att gå i affären om man har alla barnen . För då kan de bli dyrt 🤣🤣

Natascha Lindberg

28 augusti 2020 22:49

Hahaha igenkänning 😅 men det kan lika gärna bli dyrt hemma en fredag kväll med egg glas vitt😂😂

 
Tess

Tess

28 augusti 2020 15:50

Ohh hade behövt en lite varmare höstjacka men hittar ingen som ja vill ha - hade as sköna o snygga jackor innan branden men hittar inga liknande :/ de va mocka jackor som va fodrade vet liksom inte vars ja ska leta. De där jackorna va ju skitsnygga dock

http://Https://blondinens.se

Natascha Lindberg

28 augusti 2020 22:48

Å så tråkigt. Hoppas du hittar något till slut❤️

 
corkystyle

corkystyle

28 augusti 2020 20:51

Så bra att du stöttar affärerna i din hemstad. Otur att de inte hade kläder i rätt storlek men då är det tur att man kan hitta kläder på nätet.

http://www.corkystyle.se

Natascha Lindberg

28 augusti 2020 22:47

Så är det👏

 
Amanda

Amanda

28 augusti 2020 21:35

Jag har med börjat att handlat lite nytt inför hösten faktiskt :D skönt nu då det böjar att bli kallare :)

http://amindiz.se

Natascha Lindberg

28 augusti 2020 22:47

Det är alltid roligt med en ny garderob👏

 
★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finpo

★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finpo

28 augusti 2020 21:59

Jag resonerar som dig i år, försöker också stötta närbutikerna mera. Det känns ändå som det är viktigt nu i tiden. Sen är det ju så där som du skriver att man ofta ändå får handla det man vill ha på nätet ;). Mycket finns inte :).

http://www.saramadeleine.se

Natascha Lindberg

28 augusti 2020 22:50

Men så är det ju och ibland får faktiskt prislappen avgöra😅

 
Sanna

Sanna

28 augusti 2020 22:00

Vilka bra saker du har hittat:) och så bra att försöka stötta närbutikerna. Jag tänker lite likadant och försöker också göra det även om jag annars gillar internet!

http://nouw.com/sannaevelyne

Natascha Lindberg

28 augusti 2020 22:46

Vem gillar inte online shopping, så smidigt och skönt att bara sitta hemma och klicka hem👏

 
Amanda

Amanda

28 augusti 2020 23:36

Godkväll. Ja det märks nu att hösten börjar närma sig mer och mer nu. Tycker det är bra att du stöttar närbutikerna. Håller med dig det är bra med onlineshopping :)

http://https://nouw.com/amandizan

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 00:27

Man lär göra vad man kan i dessa tider 🙏

 
Ingen bild

Jessifri85

29 augusti 2020 01:20

Så mysigt å trevligt att ha en shopping du & din yngsta dotter 🙂. Ja, men vist är det så. Vissa saker hittar man på nätet & vissa saker i en fysisk butik 🙂.

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 10:41

Min yngsta son🤘😅

 
Silverblomma

Silverblomma

29 augusti 2020 06:26

Har också kollat höstjackor och skor, finns mycket att välja på

http://www.nouw.com/silverblomma

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 14:29

Tycker du, jag tycker det är ruskigt dåligt utbud 😅

 
Madde

Madde

29 augusti 2020 06:38

Det behövs alltid lite nytt i dessa tider. Handlade lite åt mitt barnbarn igår. Gillar verkligen höstfärgerna som kommit nu. Så snyggt.

http://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 14:28

Ja själv föredrar jag mörka ytterkläder oavs årstid (förutom sommaren) barnen skiftar ner sig fort och ofta😅

 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

29 augusti 2020 09:33

Jag brukar nästan bara handla på nätet 😊 fin jacka 😊.

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 14:27

🌺

 
Amanda

Amanda

29 augusti 2020 09:44

Jag handlar själv mycket på nätet tycker att det är så mycket smidigare i dom här tiderna :) Tycker det är bra att nätbutiker får mer stötning :)

http://nouwe.com /amandamalmflod

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 14:27

Vi får alla hjälpas åt och bidra med vad vi kan 👏

 
Kamilla

Kamilla

29 augusti 2020 10:06

Shoppa på nätet är underbart. Jag har insett att jag shoppat lite to much redan denna månad.

http://https://kamillaskamera.com

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 14:26

Så känner jag varje månad😅

 
Mirre

Mirre

29 augusti 2020 10:44

Ja man får shoppa lite nu, det är så sant. Har redan shoppat, får se hur ytterplagg sitter närmare när det blir kallt så att säga, nu till hösten har vi

http://sweetwordsbymirre.com

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 14:26

Ja det är ju lite svårt med deg där, man vet ju inte alls hur mkt dom växer och hur snabbt eller långt ifrån vintern blir

 
Ingen bild

Paulina

29 augusti 2020 13:19

Bra med nya kläder till hösten. På senare tid har jag börjat handla mer online. Tycker det är så smidigt 😊

Natascha Lindberg

29 augusti 2020 14:25

Det är ju det.. Och oftast billigare 😅

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards