Direktlänk till inlägg 3 oktober 2020

Längtar efter sommaren..

Av Natascha Lindberg - 3 oktober 2020 19:49


Sommaren har knappt tagit slut och jag längtar redan efter nästa sommar. Kanske är det för att man har blivit lite snuvad på friheten i sommar? Det känns inte som om man fick göra det man ville -hur man ville! Den största besvikelsen 2020 är att vår turkietresa inte vart av

-vilket antiklimax som min 5 åring sa i sommar.


Idag har vi faktiskt inte gjort någonting -åtminstone inte jag. Jag har inte lagt på mig ett ansikte, har inte städat, har vilodag från träningen och har inte vart ut mer än med hunden. Jag är så uttråkad! Tanken var att vi skulle ut och käka idag, jag och min man -men lusten till det fanns inte hos någon av oss. Istället vart det mc-donalds och en påse lösgodis -ångesten över det tar jag imorgon.


 

 

 

En trerätters hade varit ett så mycket trevligare alternativ -håller ni inte med?

Bilder på maten ifrån då jag och min man hade bröllopsdate i Aug.

 

  

 

 
 
Tess

Tess

3 oktober 2020 20:37

Jag kan bara hålla med dig :) Jag hade också behövt lite semester känner jag :) Vila upp mig rejält o hitta mig sj igen :) Gud så gott de ser ut, Åhh inte illa alls :) Men så gott med lösgodis :)

http://Https://blondinas.se

Natascha Lindberg

3 oktober 2020 20:49

Ja man får kombinera livets goda med nyttigheter -varför annars leva liksom :)

 
Carolina

Carolina

3 oktober 2020 20:42

Kan säga att även jag är sugen på att sommaren ska komma då jag tar examen då. Det är verkligen något att längta ned till! :D
Mysigt med McDonalds och lösgodis till kvällen. Lät som en lördag jag önskat för mig själv :D

http://knaset.com

Natascha Lindberg

3 oktober 2020 20:47

Det förstår jag -fantastiskt att äntligen bli klar efter sånt hårt arbete ni alla lägger på att plugga. Ja det får blir sån dag/kväll -jag tar igen det med nyttigheter en annan dag :)

 
Sofie

Sofie

3 oktober 2020 21:01

Jag håller med dig. Man har blivit lurad på denna sommaren, allt har varit knasigt detta året. Hoppas att det försvinner snart så man kan återgå till att leva 😊

http://nouw.com/sofiefriden

Natascha Lindberg

3 oktober 2020 21:10

Men jaaa... helst igår liksom :)

 
Diana Saelöen

Diana Saelöen

3 oktober 2020 21:23

Ja, den här sommaren har blivit lite annorlunda, jag hade tack och lov ingen resa inbokad så ingen fara så...sen hamnade vi ändå i Norge en sväng.
Jo hellre tre-rätters än McDonalds, verkligen och ditt förslag såg väldigt gott ut.

http://nouw.com/fibrolivet

Natascha Lindberg

3 oktober 2020 21:29

Visst gjorde det :)

 
Amanda

Amanda

3 oktober 2020 21:36

Jag föredrar också sommaren och jag börjar med längta efter sommaren nu. Tycker det är så jobbigt och tråkigt med regn :)

http://https://amandizan.wordpress.com

Natascha Lindberg

3 oktober 2020 21:56

bara 9 månader kvar :)

 
Missmadde

Missmadde

4 oktober 2020 00:06

Naj inte sommar än. Vill ha höst, vinter och vår. Helst av allt SNÖ i mängder. Men de kommer inte hända här tyvärr

http://www.motherandwife.se

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 13:10

Snön är ju väldigt fint.. Men det tar långt tid tills den kommer och oftast ligger den inte ens kvar😌

 
Ingen bild

Paulina

4 oktober 2020 00:29

Jag längtar också efter vår och sommar redan och jo, det är nog lite tidigt redan. Men jag gillar inte mörkret. Vilken god mat 😍

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 13:06

Vi har lång tid framför oss arg längta.. 😅

 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

4 oktober 2020 06:16

Jag längtar till nästa sommar jag med . Det är för grått och kallt för mig . Är väldigt trött att det regnar för mycket

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 13:05

Jag är med dig där 🙋‍♀️

 
Madde

Madde

4 oktober 2020 07:39

Vissa dagar är bara sådana. En god trerätters är aldrig fel, men ibland orkar man verkligen inte. Vad jag längtar efter mer normala tider, och hoppas så på att vi kan åka på semester nästa år.

http://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 13:04

Ja vi hoppas på det👏

 
Amanda

Amanda

4 oktober 2020 08:47

Håller med dej den här sommaren har man fått avstå från mycket trevligt hoppas nu att det här är helt borta till nästa sommar ❤️ i bland får man unna sej en godis påse hoppas ni fick en mysig dag endå

http://Amndiz.se

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 13:02

Det får man.. Balansen mellan gött och nyttig måste få finnas😅

 
Gillar hösten, men sommaren är också mysig fast börjar längta till den och semestern först när kylan

Gillar hösten, men sommaren är också mysig fast börjar längta till den och semestern först när kylan

4 oktober 2020 10:00

Gillar hösten, men sommaren är också mysig fast börjar längta till den och semestern först när kylan kommer, men det kan nog lätt vara så att det känns lite trist med regn och grått väder

http://https://silverblomma1980.blogspot.com

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 13:01

Så tråkig årstid.. Speciellt om man inte riktigt har njutit av sommaren 🌞

 
Mirre

Mirre

4 oktober 2020 10:48

Näee nu har jag lagt sommaren bakom mig, nu ser jag fram emot advent, jul och allt där till =D

http://sweetwordsbymirre.com

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 13:00

Ja julen är ju faktiskt ganska så mysig ⭐

 
Elina

Elina

4 oktober 2020 11:52

Sommaren blev alldeles för kort på något sätt😅 trerätters är aldrig fel!

http://www.detkaosvikallarvardag.com

Natascha Lindberg

4 oktober 2020 12:59

Den vart ju det 😌

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards