Direktlänk till inlägg 9 oktober 2020

Från gammalt till nytt..

Av Natascha Lindberg - 9 oktober 2020 13:43


Fredag mina vänner

-hur ser planerna ut för er helg?


Vi kommer ta det lite som det kommer eftersom vädret ser ut att bli allt annat än bra. Just nu skiner solen trots att väderappen visar regn -kan ju faktiskt ändras tills imorgon. Ikväll ska vi på middag hos min svärmor -en enklare tacokväll för att fira henne eftersom vi inte hade möjligheten att komma och fika hos henne i tisdags då hon fyllde 60 år. 


Det finns för och nackdelar med covid

-mestadels nackdelar ..men -tiden till att göra saker hemma har varit oändlig i jämförelse med andra år. Vi har hunnit med så mycket i sommar. Renoverat fönster, byggt altan/soldäck, målat om grunden och nu även piffat upp vår gamla entrédörr med lite färg. 


 

Men ni ser väl -fulare entrédörr får man leta efter!


 

Som en ny dörr -färgen hade vi sen innan så det kostade inte många kronor att fixa den.


 

Grunden målade vi han i mörkgrå färg.

 

Från gammalt till nytt utan att lägga ut en förmögenhet på det!

 

🖤

 

 
 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

9 oktober 2020 14:43

vadduktiga ni är =) va fint det blir =) dom där lyktorna är så fina vart har ni köpt dom ?

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

9 oktober 2020 14:46

Tack🙏 som har jag köpt på jobbet 🙂

 
Madde

Madde

9 oktober 2020 15:31

Vilken skillnad det blev. Supersnyggt :-) Vi fastnar ofta i det dåliga, men kan se många fördelar också med det där lilla viruset

http://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

9 oktober 2020 16:01

många vet jag inte.. men ett fåtal nödvändiga :)

 
Kamilla

Kamilla

10 oktober 2020 09:44

Vilken bra förändring det blev med dörren. Riktigt snyggt måste jag säga

http://https://kamillaskamera.com

Natascha Lindberg

10 oktober 2020 19:53

Tack :)

 
Elina

Elina

10 oktober 2020 09:51

Dörren blev så fin! Det är så skönt att det finns så enkla möjligheter att göra om hemma 😊

http://www.detkaosvikallarvardag.com

Natascha Lindberg

10 oktober 2020 19:53

Tack, vi vart supernöjda:)

 
Amanda

Amanda

10 oktober 2020 10:56

Men gud vilka snygga lyktor du har sådana skulle jag kunna tänka mej att ha i vardags rummet :) duktiga ni är som grejar så :)

http://https://nouw.com/amandamalmflod

Natascha Lindberg

10 oktober 2020 19:52

Tack :) Renovering av hus tycks aldrig ta slut :)

 
Mirre

Mirre

10 oktober 2020 12:11

Jag tyckte förvisso inte dörren var ful innan, men det är alltid snyggt att fräscha upp och det behövs inte alltid så stora grejer för att göra det

http://sweetwordsbymirre.com

Natascha Lindberg

10 oktober 2020 19:52

Nej precis :)

 
Ingen bild

Paulina

10 oktober 2020 12:32

Mysigt med firande, tacos är ju alltid gott 😍 Vad fint det blev. Ja det har funnit mycket tid över nu i år.

Natascha Lindberg

10 oktober 2020 19:51

Visst har det :)

 
Tess

Tess

10 oktober 2020 20:03

Tyckte dörren va fin innan också :) men alltid kul o fixa till o rusta upp o förändring är aldrig fel :) va gott med tacos vännen

http://Https://blondinas.se

Natascha Lindberg

10 oktober 2020 20:10

Ja men det är ju det🙏

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards