Direktlänk till inlägg 19 oktober 2020

Effektiv dag!

Av Natascha Lindberg - 19 oktober 2020 18:44


Lika fint väder idag -i alla fall här.

Kyligt men fint!


Idag fick jag svar på covid-testet som dom tog på mig i fredags -det kom tillbaka negativt. Det var ju skönt att veta eftersom näsan rinner likt en vattenkran på mig. Hur var det då att ta testet.. inte alls så skrämmande som jag trott innan. Jag hade förväntat mig att dom skulle långt in och typ scratcha hjärnan på mig -det är ju så som många andra har beskrivit det. Det var definitivt inte trevligt och ganska så obehagligt men det gjorde inte ont. Nu har jag gjort det och jag kan bocka av det på min bucket list -skämt åsido, men det känns väl som om alla ska igenom det?


Idag har jag en ledig dag och jag passade på att köra iväg bilen på tvätt -ut och invändigt samt asfaltsrengöring. Bilen vart som ny och det kostade mig under 500:- 

Nu är det bara att få på pärlan sina vinterskor så är den redo för lite saltväglag.


 

 

  

Jag har hunnit med att tvätta, städa 2 badrum, bäddat rent i 3 rum och gjort mitt träningspass -idag har jag varit effektiv. Ungarna ligger i säng och själv ska jag koka upp mig en kopp te och lägga in Theos jultidningsförsäljning. 


Hoppas ni har haft en fin dag!

 

🖤

 

 
 
Popprinsessan

Popprinsessan

19 oktober 2020 20:54

Oj, wow, du har visst hunnit med en hel del idag! Jag får mycket mer energi när det är fint väder ute, det påverkar mig en hel del. Skönt att ha en nystädad bil... det får bli ett höstlovsprojekt här!

http://www.popprinsessan.se

Natascha Lindberg

20 oktober 2020 09:39

Samma här. Det får gärna vara fint hela hösten🍁

 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

19 oktober 2020 21:01

Jag har hört av vissa på jobbet att det gör ont att göra ett sådant test och en del har fått näsblod när dom har gjort ett test just för att dom drar upp topsen så långt upp i näsan.
Vad härligt att få bilen tvättad, hoppas du haft en bra måndag

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

20 oktober 2020 09:39

Så långt upp var dom faktiskt inte. Jag tror att många har oturen att få bli testad av oförsiktiga sköterskor.. Tyvärr

 
Yasmine mamma till dennis och angelina

Yasmine mamma till dennis och angelina

19 oktober 2020 21:31

Skönt att få svar , jag testade också rätt nyligen men mitt var också negativt.
Låter som du vart duktig idag och effektiv så njut av kvällen.

http://www.nouw.com/yasminegill

Natascha Lindberg

20 oktober 2020 09:38

Så skönt att även du har klarat dig.. Även om jag känner att jag kan lika väl bara bli klar med det😅

 
Kamilla

Kamilla

19 oktober 2020 22:20

Vad du hunnit med mycket idag och varit aktiv. Jag har hållit igång jag också

http://https://kamillaskamera.com

Natascha Lindberg

20 oktober 2020 09:37

Man får passa på när energin är på topp👏

 
Madde

Madde

20 oktober 2020 06:26

Att ta covid test är mer obehagligt än att det gör ont. Däremot sa min dotter som jobbade i coronatältet att man har gjort rätt då tårarna kommer på patienten :-) Rått, men tårarna kom allt på mig också.

http://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

20 oktober 2020 09:37

Ja fast mina tårar kom innan och inte under eller efter😅

 
Elina

Elina

20 oktober 2020 08:31

Vad skönt med en så effektiv dag! Man behöver ha sådana dagar 😊

http://www.detkaosvikallarvardag.com

Natascha Lindberg

20 oktober 2020 09:36

Eller hur 👏

 
Ingen bild

Paulina

20 oktober 2020 14:11

Skönt att testet var negativt. Man blir nervös när det kommer förkyldningssymtom! Vad fin bilen blev!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards