Alla inlägg den 2 november 2020

Av Natascha Lindberg - 2 november 2020 15:19


Redan november och utanför smattrar regnet mot fönstret -just nu hade jag föredragit snö! 


Nu har jag bara 1 månad kvar tills dess att varsling börjar gälla. Jag hade hoppats på att allt skulle vända men har ändå vart förberedd på att få gå i slutet av november. Några andra jobb har jag inte hittat -jag har letat men har inte fastnat på något som jag skulle trivas med i långa loppet. Kanske är det inte läge för att vara "kräsen" men jag kan känna att det heller inte är läge för att börja på med något jag vet kommer sluta med att jag vantrivs. Jag vill jobba i butik -jag vill träffa kunde och hjälpa dom med vad dom än behöver. Helst av allt hade jag ju velat driva något själv - driva ett eget företag. Men inte heller det är det läge för nu.  


Igår var mina små bjuda på halloweenfest hos deras gudmor m. familj. Pappan i huset gick all in med att måla dom små. Nästa år önskar dom att vi anordnar en halloweenfest -vi får väl se hur det blir med det. 

 

 

 

  

Visst är dom fina -eller ska jag kanske säga läskiga?

 

🖤

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards