Alla inlägg den 6 november 2020

Av Natascha Lindberg - 6 november 2020 13:30


Idag är det ingen vanlig dag -för det är Simons födelsedag.. hurra hurra hurra!


Vår äldsta unge fyller idag 17 år -än en gång blir man påmind om hur snabbt tiden springer iväg! 


Simon -min fina Simon. Vi delar inte blodsband, du var aldrig en del av mig så som barn i magen är. Men jag är så tacksam att just du är en del av mig idag. Det finns ingenting jag inte skulle göra för dig -Du är mitt barn oavsett biologi! Ingen eller inget kan ändra mitt band till dig eller så som jag ser på dig -du skulle kunna vara min egen. 


Det finns mycket jag kan skriva till dig eller om dig -men jag tror du innerst inne vet vad jag känner. För barn vet det -barn vet att en mamma aldrig sviker, att hon alltid finns där oavsett vad, när och hur. Ett barn vet att en mammas kärlek är villkorslöst och sann. Åtminstone vet ett tryggt barn det. Och trygg är du. Du är stark, ärlig och lojal. Jag tvivlar inte en sekund på att du alltid kommer göra oss stolta -mig och din pappa!


Grattis på födelsedagen min fina unge

-Jag Älskar Dig! 

 

 

 

 

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards