Alla inlägg den 17 november 2020

Av Natascha Lindberg - 17 november 2020 08:30


God morgon. För en sån som mig som annars går och lägger sig ganska så sent så har jag kommit att uppskatta tjusningen med att komma i säng i tid. Enda sen i förra veckan har jag kommit i säng vid 21:30. I förrgår gick jag och la mig redan 20:30 -så utvilad som jag var igår har jag inte varit på.. kan inte ens minnas när! 


Jaha -ännu en restriktion. Kan tycka att den är ganska så oklar men det kommer väl kanske mer beskrivning senare?! Du får bara vara 8 per men flera 100 i ex matbutiker, gallerior, skolor, träningar för barn mm? 


Jag är i alla fall glad över att vi hann komma iväg en sväng innan dom nya "skärpta" reglerna. Redan för 6-7 v. sen bokade vi in en 24h spa-helg i Tällberg. Ligger i en närliggande kommun. Vi skulle äta gott, dricka bubbel och spa lite -för att fira vår 11 års dag. Vi träffades fredagen den 11:e november för 11 år sen. Det är en evighet sen. I efterhand fick vi reda på att Babben Larsson också skulle dit för att uppträda -det vart lite bonus. Men.. pga några restriktioner som krävde i lag dagen innan vart showen inställd och gästerna som då hade bokat för att se just henne bokade då av sin vistelse och hotellet vart nästintill tomt. Vi som inte hade tagit avbokningsskydd för vad han hända frågade min man mig då han bokade vart ombokade till hotellet bredvid -Gyllene Hornet Spa.


Vi hade en supertrevlig dag/kväll och natt -helt på egen hand utan barn och måsten. Vi åt gott, drack gott, spelade biljard så som dagen då vi träffades och skrattade tills folk inte ens orkade vända sig om för att se vad som var så roligt. Vi kan fortfarande än idag skratta tills magen gör ont. Jag kan tänka mig att folk runt omkring såg på oss och fick bilden av att vi kanske var nykära, utan barn och att vi kanske höll just på att lära känna varandra.

Vi är kära, vi har 5 barn och vi vet precis vilka vi är -med och utan varandra. Jag älskar hur han än idag får mig att känna pirret och stärka mina magmuskler med skratt. Hur han kan se på mig med en blick som fortfarande gör mig knäsvag.

 

Jag bjuder på en sjukt oatraktiv bild just för att ni ska se hur det såg ut hela kvällen .

 

 

 

  

Vi behövde det här -alla behöver vi tid att bara vara.. speciellt i dessa tider. Jag är glad att vi hann med den här innan allt blir ännu mera tråkigt än det redan är.

 

 

Jag älskar han -jag älskar oss!

 

🖤

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards