Direktlänk till inlägg 21 november 2020

JULKLAPPSTIPS!

Av Natascha Lindberg - 21 november 2020 21:19


Nu har jag ett julklappstips till er alla som har svårt att komma på något att ge till era nära och kära. Ett tips till er alla som älskar det personliga utan att spendera en förmögenhet på gåvor. 


I samarbete med min man -dock utan ersättning.. that´s a boomer.


Nu kan ni köpa en kanonfin ljuslykta till mor/farföräldrarna, kusiner, systrar och bror. Till gudmor/far eller mamma och pappa. Lykta har kommit att uppskattas av så många i den mörka årstiden vi just nu befinner oss i och är en perfekt julgåva/present.

 

Varför inte ge mor/farföräldrarna en ljuslykta i julklapp på det finaste dom har

-deras barnbarn. Till sambon med hans favorit lag i hockey/fotboll eller musikgrupp. Till syrran på hennes häst eller brorsan med hans bästa citat.

 

 
 


 Bilderna kan vara dina egna -favoritbilder på familj, barn eller husdjur. Dina bröllopsbilder eller kanske bilder med ditt favorithockeylag tagit direkt från googel. Du kan även ha en valfri text ihop med bilderna -kanske en dopgåva med namn, vikt, längd och tid. 

-fantasin är din egen. 

 

 

Dom lyser superfint i mörkret och helt klart en favorit även här hemma hos oss 

-ljuslyktan med våra fem barn som lyser upp i mörkret.



*Just nu kostar lyktan 250:-/st eller 200:-/st

  vid köp av flera. 

*Bilderna kan vara olika vid köp av fler.

*Ett glasunderlägg medföljer att ställa

  värmeljus på 

  -vi använder oss av ett värmeljus modell större.

*Det går att få 4-5 bilder på en lykta

  -beroende storlek.


Är ni sugna på er egen lykta kan ni kontakta "the maker" på bildlyktan@gmail.com 

-ja jag vet, namnet kunde ha varit bättre.


🖤

 
 
Jennysvardag

Jennysvardag

21 november 2020 22:32

Vilka bra julklappstips som du delar med dig utav. Ljuslyktor kan man inte ha för många utav. En ljuslykta kan man ge till dom som har allt och inte önskar sig något :)

http://jennysvardag.se

Natascha Lindberg

22 november 2020 01:13

Ja men precis. Slå till och köp en.. Kanske med Loui❤️

 
Mirre

Mirre

21 november 2020 23:25

Ohh men verkligen jättefina, så det var toppenförslag på julklapp, så fint att de lyser extra så och ler mot en =D. Ja visst är det vi ville också ha grå soffa, tycker det är snygg färg i ett hem

http://sweetwordsbymirre.com

Natascha Lindberg

22 november 2020 01:25

Visst är dom❤️
Det tycker jag också.. Färgerna ska sitta i detaljer och inte i en helhet ☝️👌

 
Orsakulla mamma vid 20 pudelliv

Orsakulla mamma vid 20 pudelliv

21 november 2020 23:52

Så fin den är och unik, väldigt bra pris också. Kul när man som du har skapande i familjen:)

http://Www.saramadeleine.se

Natascha Lindberg

22 november 2020 01:24

Men visst är det. Det är så kul att dom går hem hos så många❤️👏

 
Amanda

Amanda

22 november 2020 01:52

Vilken himla bra julklappstips du kom med. Får se hur vi gör med julklappar i år. Vi har julklappsspel i vår släkt :)

http://https://amandizan.wordpress.com

Natascha Lindberg

22 november 2020 11:44

Det är ju mysigt det också 😄

 
Madde

Madde

22 november 2020 06:52

Dom ve ju superfina. Tänkte direkt namngivning eller dop. Perfekt gåva. Det ska jag ta med mig för framtida köp

http://www.nouw.com/madelena

Natascha Lindberg

22 november 2020 11:44

Gör så👏

 
Annica

Annica

22 november 2020 08:32

Åh, men så fina lyktor! Verkligen magiskt..! Och en väldigt bra idé! :)

http://annica.me

Natascha Lindberg

22 november 2020 11:44

Den är väldigt uppskattad.

 
Hannas krypin

Hannas krypin

22 november 2020 10:23

Vilket superbra tips. Lyktorna är verkligen fina. Synd att du inte får ersättning av mannen för att du skriver om hans lyktor.

http://hannafialotta.blogg.se

Natascha Lindberg

22 november 2020 11:43

Haha han gottgör mig ändå😘

 
Amanda

Amanda

22 november 2020 11:17

Men gud såda mysigt lyktor ❤️ sådan ska jag apsolut kolla in

http://https://nouw.com/amandamalmflod

Natascha Lindberg

22 november 2020 11:43

Kolla in och kolla in😅 det finns ingen hemsida eller så. Du kan alltid beställa via mailadressen som jag skrev med👍

 
Elina

Elina

22 november 2020 16:17

Åh så fina dem är! Riktigt bra tips :)

http://www.detkaosvikallarvardag.com

Natascha Lindberg

22 november 2020 19:39

Jag ska framföra det, 👏

 
Diana Saelöen

Diana Saelöen

22 november 2020 21:18

Wow, de var verkligen jättefina...min mor hade säkert uppskattat en med barnbarnen men hon börjar bli gammal och glömsk och vågar inte tända ljus. Men tack för tipset, ska fundera på om det finns någon annan att ge en till....eller kanske helt enkelt en till mig själv

http://nouw.com/fibrolivet

Natascha Lindberg

23 november 2020 11:06

Vi ska försöka få fram liknande med patteridriven plattform 👌

 
Ingen bild

Michelle

23 november 2020 00:13

Det var verkligen ett bra tips att tipsa om. För jag vet ännu inte vad mina syskon o deras sambos ska få. Familjen har ju ökat nu så blir annorlunda :)

Natascha Lindberg

23 november 2020 11:05

Då tycker jag du ska slå till på en personlig lykta till dom👏❤️

 
Linda Odelmar

Linda Odelmar

23 november 2020 07:05

Ett jättebra tips, lyktorna såg verkligen fina ut och passar ju bra att ge bort till fok som redan har det mesta, ljuslyktor är ju alltid mysigt och uppskattat

http://https://lindaodelmar.blogspot.com

Natascha Lindberg

23 november 2020 11:04

Men visst är dom.. Har uppskattats av många äldre just för att dom får en lykta med deras barnbarn på och ibland ett husdjur som gått bort❤️

 
Ingen bild

Paulina

23 november 2020 11:31

Vilket roligt tips. Känns fint att ge bort något lite mer personligt 😊

Natascha Lindberg

24 november 2020 14:03

Eller hur🤩

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards