Direktlänk till inlägg 4 december 2020

Vad har du för man?

Av Natascha Lindberg - 4 december 2020 10:38


Dom senaste 3 åren har jag fått adventskalender av min man.


Den en första var en så där köpekalnder -en färdig ifrån Perfect Beauty. Den var fantastisk och fylld med en massa hår och hudvårdsprodukter. Produkter som jag sen fick lov att köpa mer av -det vart dyrt. 


Den andra som jag fick förra året hade han själv pysslat ihop med att köpa 24st paket med sånt som jag gillar. Det kunde vara presentkort på sushi, en flaska vin. trisslott och ljus.


I år fick jag välja om jag ville ha en färdig eller om han skulle göra en egen -det fick helt klart bli en som han har gjort. Inte för att jag inte uppskattade den färdiga utan för att han hade lagt ner så mycket tid och omtanke bakom paketen förra gången och det uppskattade jag!


 

Visst är den fin? 

Jag vart impad hur pass bra han idag faktiskt slår in sina paket -ni skulle ha sett förr.


Lucka 1:

 

Kan tyckas är jättetråkigt med ett vindruteskydd -men det är ännu tråkigare att köpa det själv. Jag hade dessutom sagt det vid första snön..

 "man skulle ha haft ett skydd för vindrutan för att slippa sopa av varje morgon" 

Han hade skrivit upp och börjat bygga sin lista.


Lucka 2 och 3:


 

 

Fick jag dessa batteridrivna ljus från Clas Ohlson. Vi har 2 st sen tidigare och jag älskar dom. När mörkret faller så blir dom så verklighetstrogna med sin rörliga flamma. Till dom fick jag dagen efter ett par smidesliknande ljusstakar att sätta ljusen i. Dom hade han ioförsig sett och sagt att han ville ha -kanske den klappen var mer för han än mig.


"Vad har du för man får jag höra -vem gör så? "

Visst är han fantastisk -och han är min!


🖤

 
 
Hannas krypin

Hannas krypin

4 december 2020 16:37

Förstår att du ville ha en som mannen knåpat ihop själv. Håller med om att han verkligen gör fina paket. Och vilket bra innehåll det varit hittills. Blir spännande att se vad han mer hittar på. :-)

http://hannafialotta.blogg.se

Natascha Lindberg

4 december 2020 16:41

Eller hur😍 han kan när han vill❤️

 
Madde

Madde

4 december 2020 17:06

Vilka fina presenter du får i dina paket. Hade blivit överlycklig om jag hittade sådant i min kalender :-)

http://www.nouw/madelena

Natascha Lindberg

8 december 2020 20:10

❤️

 
Jessi

Jessi

4 december 2020 17:35

Vill man ha en adventskalender så är ju din man guld värd. Jag kan faktiskt vara avundsjuk på par som säger massa gulliga saker till varann.
Men jag måste gå till mig själv. Jag & min sambo har ofta mysiga morgonar. Å dem som säger gulliga saker till varann kanske inte har mysiga morrnar.
Det är ju så man måste tänka. Sen att man får tänka. Den kärlek man har mellan varann. Mår jag bra i det 🙂

http://https://fighterwomen85.se

Natascha Lindberg

8 december 2020 20:09

Så kan det absolut vara. Jag är definitivt inte en morgonmänniska och därav blir det aldrig något morgonmys.. Men vi har ofta kvällsmys ist❤️

 
Therese Carlsson

Therese Carlsson

4 december 2020 17:47

Jag förstår verkligen att du ville ha den kalendern som han gjort 😊 en sådan man har inte jag utan vill jag ha en kalender får jag köpa mig en själv. Vilka fina saker du får

http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru

Natascha Lindberg

8 december 2020 20:08

Haha😅 men din är kanske bättre på annat🙏

 
Ingen bild

Michelle

4 december 2020 22:33

Kul att få kalender från sin man det är ju kul när en tradition fortsätter så :)

Natascha Lindberg

8 december 2020 20:07

❤️

 
Amanda

Amanda

5 december 2020 03:04

Förstår att du ville ha en som han hade gjort. Det är riktigt fina paket han har slagit in Och vilka bra saker du har fått :)

http://https://amandizan.wordpress.com

Natascha Lindberg

8 december 2020 20:07

Ja han har gjort det bra ❤️

 
Diana Saelöen

Diana Saelöen

5 december 2020 05:27

Det förstår jag att du väljer en som han själv har gjort, speciellt när han lägger ner så mycket energi på det och gör det så fint....min egen älskade make är verkligen inte någon som lägger ner sin själ i sånt. Han kan följa med till affären på en bröllopsdag eller födelsedag och säga..du får köpa något du vill ha... inte så kul. och till jul ber han våra barn köpa något till mig från honom, det ligger helt enkelt inte för honom...
jag älskade både ljusen och ljusstakarna, var kom stakarna ifrån?

Och skydd till bilen - helt perfekt att få

http://https://nouw.com/fibrolivet

Natascha Lindberg

8 december 2020 20:06

Hahaha ja men ibland hade jag önskat att jag själv får välja.. Iaf om det är en större gåva. Jag är kräsen och det blir inte alltid rätt. Men med en kalender går det nog inte att misslyckas med😅

Dom kommer ifrån Clas Ohlson 👌

 
Linda Odelmar

Linda Odelmar

5 december 2020 08:15

Alltid roligt med sådana kalendrar som andra lagt ner extra möda på och fina saker ser det ut att vara med

http://https://lindaodelmar.blogspot.com

Natascha Lindberg

8 december 2020 20:05

Men verkligen, det blir så personligt❤️

 
Elina

Elina

5 december 2020 09:31

Men gud vad mysigt att han gjort dig en julkalender😍

http://www.detkaosvikallarvardag.com

Natascha Lindberg

8 december 2020 17:29

Eller hur :)

 
Amanda

Amanda

5 december 2020 10:18

Vad mysigt att din man orkar göra en egen julkalender till dej så omtrnks fult ❤️ sådan fejk ljus är så kul att få 😊

http://https://nouw.com/amandamalmflod

Natascha Lindberg

8 december 2020 17:29

Ljusen är verkligen fantastiska :)

 
corkystyle

corkystyle

5 december 2020 11:53

Vilken underbar man du verkar ha!
kul med egengjort adventskalender.
själv är jag singel.

http://www.corkystyle.se

Natascha Lindberg

8 december 2020 17:28

Men det är han verkligen -det är så spännande att få se vad han har hittat på varje dag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards